Wat vinden we eigenlijk van Nova??? (Rob papen)

Weet iemand of er nog een clip ergens in een donker hoekje op het net te zien is van nova?
Of heeft iemand zelf toevallig ooit deze op video opgenomen en gecaputered?
Kan me herrinneren 3 manne in overal rood wit en blauw meen ik en 1 met snor,bij top pop.
Zou die gaarne weer eens zien.
 
Origineel geplaatst door trash
Weet iemand of er nog een clip ergens in een donker hoekje op het net te zien is van nova?
Of heeft iemand zelf toevallig ooit deze op video opgenomen en gecaputered?
Kan me herrinneren 3 manne in overal rood wit en blauw meen ik en 1 met snor,bij top pop.
Zou die gaarne weer eens zien.

LOL

misschien dat je even 10 berichten hiervoor terug leest:)
 
Origineel geplaatst door Unic
Ah mooi. Wat is de titel? dan kan ik ter zijne tijd eens gaan luisteren en eventueel kopen...

ps: misschien is het meer haring:D sound. het heeft wel de bekende arpegio erin maar de sound is anders... En verder mijn eigen (bekende synthforum) stijl:D:D

greetzz

RP_DayDreamer_CD.gif


DayDreamer heet hij.
 
Origineel geplaatst door robpapen
RP_DayDreamer_CD.gif


DayDreamer heet hij.

Ik zag het top je website, de nummers klinken lekker.... inderdaad daydreamer:) die past wel in mijn cdrek:)

Die muziek die je zaterdag en zondags morgen op nederland 2 hoort bij die webcams, al gezien??, dat is naast Nova toch muziek van Peru? Ken de cd/s namelijk niet helaas....:S

Hier een nog niet helemaal afgemixte snippet van mijn pailingsound Aurora:D De lead vind ik niet echt alles..

Zal wel niet helemaal jou stijl zijn:) maar heb er weer plezier mee om het te maken. Misschien kan je een korte reactie geven? Alvast dank daarvoor.

GruBen Arnaud
 

Attachments

  • snippet aurora unic.mp3
    809,4 KB · Bekeken: 59
Arnaud,

Nou ik vind hem behoorlijk vet klinken! Hier en daar Een beetje vol, maar wel met zeer mooie sounds.8)

Inderdaad bij die Webcams draaien ze erg veel Nova en Peru. Daar was ik ook verbaasd over. Muziek is inmiddels 20jaar oud. Nova vind ik beter passen dan Peru. Wel leuk!
 
Origineel geplaatst door robpapen
Arnaud,

Nou ik vind hem behoorlijk vet klinken! Hier en daar Een beetje vol, maar wel met zeer mooie sounds.8)

Inderdaad bij die Webcams draaien ze erg veel Nova en Peru. Daar was ik ook verbaasd over. Muziek is inmiddels 20jaar oud. Nova vind ik beter passen dan Peru. Wel leuk!

Bedankt voor je reactie Rob,
Hij is wat vol inderdaad. het is dan ook wel het volste stuk. Misschien kan ik er mixtechnisch nog wat aan doen, ben toch nog bezig:)

Als ie klaar is geef ik nog wel ff een seintje:)

dus toch Nova en Peru, inderdaad leuk voor je ja:) na al die jaren:D
 
heey rob,

hier wat gegevens over de dvd, ik hoop dat je er zo verder mee komt!


Titel: Meer... Typisch jaren 80

barcode nr = 5 099720 227991

uitgegeven door: smm (sony music media)

jaar : 2003

www.sonymusic.nl/dvd

aan de zijkant van de dvd staat dit nummer, is ook terug te vinden in de barcode, 202279 9



mvgr. michel
 
Michel :halleluja Bedankt! Ga ik meteen bestellen.
 
CD Daydreamer is uit!

CD Daydreamer is uit!

Hoi,

Vandaag lande hij... de CD.

Morge dus de presentatie op E-live.
Daar is hij te beluisteren in echte audio kwaliteit

Groeten en misschien tot morgen?

Rob

www.music.robpapen.com
 
Samenwerking met Phochos

Samenwerking met Phochos

Hoi Rob,

Wat dacht je van een samenwerkingsproject met Phochos. Noem je het Phova of brandpunt of de gevleugelde vrienden.
 
Origineel geplaatst door robpapen
Nova was Ruud van Es, Peter Kommers en Rob Papen.

Aurora setup:

Korg Sigma (Lead en Bass)
Korg MS-10 en SQ-10 (sequences)
Korg MS-20 (Lead waaronder de Panfluit achtige sound) , effect sounds en overige sounds
Daimond Strings (de iele strings aan het begin)
Roland CR-78 voor de drums (o.a. snare door Room1 van Wisseloord opgenomen)

De eerste LP is voornamelijk met korg spullen opgenomen. Waaronder een gemodificeerde KR-77 drumcomputer en een Formant Synthesizer.

De tweede LP hadden we inderdaad wat meer Roland spullen w.o. de Jupiter-8
We konden inderdaad verschillende spullen uitproberen bij Roland maar hebben alles zelf gekocht.

Cheers,
Rob

wou dat meer artiesten een setup lijst meegaven.. zover ik weet is dan wat Rob zelf geeft hier, Jean Michel Jarre de enige.. altijd smullen weet ik nog wel.. die inlets bij de CD`s.. of op de LP`s.. :P


en maar fantaseren bij namen als VCS3.. dacht altijd da het gigavette, huge enorme bak was.. tot ik erachter kwam dat het veredelde kassa was.. ( maar wat voor 1!!! )
 
okay!

Ik heb vannacht dus - weliswaar redelijk tipsy - de videoclip van aurora gezien.
Ondanks dat er lekker fijne gear op het podium staat vond ik het op zich wel lachen.
3 synthfreaks in overalls met ENORME bossen haar op de kop die hun ding doen, ze leken zo uit de ruimtecapsule gestapt te zijn...

Volgens mij hadden ze ruzie gehad ofzo want ze stonden met de rug naar elkaar toe.

;)

Ow ja, ik vind het nummer wel grappig. Ik had um nog nooit gehoord joh!

-C-
 
Een maat van me heeft zo'n 80s muziek dvd waar deze en ook een hoop van die echt foute clips voorbij komen.
Mannen met getoupeerd haar etc. FOUT FOUT FOUT :D

Ik heb geen idee of ik het ding kan rippen, ik zal es kijken binnenkort.

-C-
 
Hoi,

Inmiddels heb ik de Sony DVD ontvangen. Jammer dat het niet de volledige TopPop klip is.

Destokds gingen wij met een hele battery synthesizers richting NOS studios.
:confused: ze wisten aldaar niet wat ze met ons aanmoesten. :D
Normaal kwamen artiesten zonder iets of met hooguit een eigen gitaar...
Dus verwarring alom, omdat binnen een bepaalde tijd het podium vrij gemaakt moest worden.

Groetjes,
Rob
 
Back
Top