grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik snap deze gasten op Marktplaats niet.
Ze bieden vanalles aan, maar reageren niet op mijn mails... :stupid
Ik heb ze nu 2x gemaild dat ik interesse heb in een compressor en vraag hoe de staat van dat ding is, maar ik hoor gewoon niets terug.
Zo verkoop je natuurlijk niets..ik snap 't niet.

Heeft iemand ervaring met deze verkoper ?
 
idd bel gewoon even..als verkopers niet reageren zoeken je toch ergens anders je heil?
 
Ik ga ze toch zeker niet achterna bellen ?
Als ze niks laten horen hebben ze pech.

Waar het mij om gaat is dat het wel vreemd is, dat als je voor meer dan 100.000 Euro spul aanbiedt, en dan niet reageert.
Dat snap ik niet.... (en dat wekt wantrouwen op)
 
Ik ga ze toch zeker niet achterna bellen ?
Als ze niks laten horen hebben ze pech.

Waar het mij om gaat is dat het wel vreemd is, dat als je voor meer dan 100.000 Euro spul aanbiedt, en dan niet reageert.
Dat snap ik niet.... (en dat wekt wantrouwen op)

zijn gewoon lui..
 
Beetje offtopic misschien maar we hebben het hier toch over humor op marktplaats ik vond Advertentie: 328307715 nogal grappig lees het stukje over zijn kat :D
 
Beetje offtopic misschien maar we hebben het hier toch over humor op marktplaats ik vond Advertentie: 328307715 nogal grappig lees het stukje over zijn kat :D

haha wel sneu voor de kat. Nou hoop ik niet dat hij is overleden door 220 volt

zie hier zijn tekst:

Te koop: de originele T.C. Electronics Chorus/Pitch Modulator/Flanger. Serienr. 025552. Uitleg overbodig, liefhebbers (toetsenisten, gitaristen) weten waar het over gaat.

Functioneert prima en is in goede staat, het netsnoer dient vervangen te worden wegens huiskat met kauwneigingen (kat ondertussen overleden; netsnoer is relatief eenvoudig te vervangen).

Alleen serieuze biedingen aub.
 
haha wel sneu voor de kat. Nou hoop ik niet dat hij is overleden door 220 volt

Nee ik ook niet natuurlijk, maar hij schreef het wel een beetje lullig door dat erbij te zetten, de kat krijg je er in elk geval niet bij. Straks is het waar en dan denk je als koper elke keer dat je dat ding aanzet aan zijn dooie kat heb je dat weer :D
 
Hij noemt het in één zin ... beetje zwarte humor.

Wat ik ook altijd apart vind is dat ze erbij zetten: "liefhebbers weten waar het over gaat"... waarom schrijf je het er dan bij?
 
Reden waarom de adverteerder uw bod heeft verwijderd: Andere reden...
Dit is een bod van een randdebiel! en ben die eikels op marktplaats meer dan zat!

http://link.marktplaats.nl/329018795

Ja ach, wat is een 224 nog waard tegenwoordig? Ik bood 800 euro :)

kreeg deze reactie ook nog van hem:
Volgens mij spoor je niet helemaal.
Als je geen geld, of verstand heb treiter dan iemand anders, en laat een serieuze
koper de kans, of is het gewoon een natte droom maar heb je geen middelen te kopen.
Stumper!
 
lekker toontje...

Ik weet eigenlijk niet wat zo'n ding waard is?

800€ is in ieder geval een beginbod, al was het een minimoog. Als je nu met 50€ kwam...
 
lekker toontje...

Ik weet eigenlijk niet wat zo'n ding waard is?

800€ is in ieder geval een beginbod, al was het een minimoog. Als je nu met 50€ kwam...

In ieder geval niet iemand waar ik zaken mee wil doen. Staat een vergelijkbare op ebay voor 650 euro met nog 2 dagen te gaan. Denk trouwens dat de 224 al bijna geëvenaard is door VST's
 
Die Ton uit Den Haag adverteerd al maanden voor te hoge prijzen, althans als ie ze ook daadwerkelijk wilt verkopen.
 
Toch nog creatief om de "Dr" aan Boss te linken. :D

deze adv is natuurlijk ook een grapje van ''ries'' ken hem persoonlijk niet maar kom zijn advertenties wel vaak tegen hij heeft veel mooie spullen en bijna alles is nog in goede staat ook (daar is de prijs ook naar) maar goed volgens mij ishij wel een eerlijke maarkplaats handelaar
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top