Wisseloord Studio's in grote problemen

In België had je vroeger het label Bonzai dat heel goed platen verkocht in die tijd maar die zijn uiteindelijk ook verdwenen. Enkel en alleen omdat het management zichzelf veel te riante vergoedingen zat te geven. Puur om het geld is het lands beroemste label toen verdwenen.
 
In België had je vroeger het label Bonzai dat heel goed platen verkocht in die tijd maar die zijn uiteindelijk ook verdwenen. Enkel en alleen omdat het management zichzelf veel te riante vergoedingen zat te geven. Puur om het geld is het lands beroemste label toen verdwenen.

Nou vergeet vooral niet de gruwelijke kutmuziek die ze uitbrachten na pak hem beet 1994. Ze hebben het nog lang volgehouden met naar mijn bescheiden mening met name ongeinspireerde en niet herkenbare bagger.
 
Nou vergeet vooral niet de gruwelijke kutmuziek die ze uitbrachten na pak hem beet 1994. Ze hebben het nog lang volgehouden met naar mijn bescheiden mening met name ongeinspireerde en niet herkenbare bagger.


Ach je moet dit in de goede context en periode zien. Toen vonden heel veel mensen dat nog goed. Jij niet maar heel veel mensen wel.

Op het einde was het inderdaad vooral de gouden koe blijven uitmelken maar toch heeft het management de hele zaak gewoon verpest.
 
Ach je moet dit in de goede context en periode zien. Toen vonden heel veel mensen dat nog goed. Jij niet maar heel veel mensen wel.

Nou ze hadden in 1992 een eigen sound die ik toen heel goed vond. Nu vind ik heel veel nummers uit die tijd achteraf toch wel erg cheesy - buiten de echte toppers - maar alles wat daar na kwam was gewoon middle of the road trance.
 
Doe mij maar Herman van Veen...... wat een aldi sound zeg=(

(maar goed ...ieder zijn meuk)
 


Als ik deze shit terug hoor denk ik wat een simpele teringzooi....Dat was in de 90ies nog niet zo duidelijk!!
 
Als ik deze shit terug hoor denk ik wat een simpele teringzooi....Dat was in de 90ies nog niet zo duidelijk!!

Daar heb je helemaal gelijk in!!!

Maar in die tijd was ik wel blij dat ik in België woonde. Heb die Cherrymoon e.a. wel vaak bezocht toen.
 
Daar heb je helemaal gelijk in!!!

Maar in die tijd was ik wel blij dat ik in België woonde. Heb die Cherrymoon e.a. wel vaak bezocht toen.


Ik ging ook graag in Belgie stappen tot ik in Antwerpen door de politie zonder reden afgevoerd werd naar de haven en mijn kleertjes uit moest doen en blut weer de straat op werd gekinkeld.

thanks
 
volgens mij zijn die Bonzai platen allemaal Quasimidi Raven presets ofzow
dat hoorde je rond 1994-1995 erg vaak
 
Back
Top