• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fender Rhodes 73 mk2 en MUSIQUE INDUSTRIE Charlie Dadi series versterker

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rasz

Ouwe rot
Lid sinds
28 juni 2003
Berichten
754
Locatie
Enclave Einde van de wereld.
Ik bied aan een Fender Rhodes 73 mk2 Stage piano.
serienummer k750142
Mijn schoonouders hebben deze piano te koop er is allang niet meer opgespeeld en hij moet gereviseerd worden want sommige toetsen blijven hangen.
Technisch is hij verder in orde hij heeft echter door de jaren heen wel wat gebruiks sporen op gelopen.
Hij is compleet met een onderhoud set hamertjes, aankoop bon, handleiding en alle overige papieren om hem goed te onderhouden.
Voor de prijs van 850 euro.
Of een goed bod.
Hij is te werkend te zien en te horen in de omgeving van nijmegen.

100_2039.JPG

100_2034.JPG

Ik weet niet of het mag of past hier. Maar ook staat nog een
MUSIQUE INDUSTRIE Charlie Dadi series gitaar versterker.
Deze is zowel technisch als opties in goede staat en komt ook compleet met handleiding en aankoopbon. Een lijn voor een acoestische gitaar en een voor een electische. de kenner weet waar ik het over heb.
Hij heeft toen der tijd ongeveer 4300 gulden gekost.
hij mag nu weg voor 900 euro of een goed bod.

100_2045.JPG
100_2049.JPG

Groeten Rasz
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top