Audio in Cubase Sx

Beatbrother

Stamgast
Lid sinds
26 september 2002
Berichten
327
Locatie
Belgiƫ
Hey,

Ik heb sindskort Cubase Sx ontdekt ...
Ik gebruik het wel op dit moment enkel nog maar om audio op te nemen (zangsessies)

Ik moet wel zeggen dat het een groot verschil is met VST, maar het is zoals bij alles ... aanpassen ...

Nu zit ik met een vraagje (wat voor de meeste wel heel simpel zal zijn)

Ik heb dus een zangsessie opgenomen met verschillende takes ...
Nu is mijn vraag ...

Waar vind ik al mijn opgenomen stukken terug ?

In VST kon je selecteren : Audio Files Folder

Daarin savede die de opgenomen tracks ...
Dat gaat in Sx blijkbaar nie ... of ik vind ze toch nie ...

Ik heb wel iets gezien van een Pool ofzo ...

Ik kan ook nie een aparte audio track selecteren en bv. wegsaven als een wav ...

Der zal waarschijnlijk wel een oplossing voor zijn, maar wie kan me helpen ... :)

Thnx guys !

Greetz Bart !
 
Misschien een zot antwoord maar zal die handleiding niet meer soelaas bieden?
 
Maar als je audio opneemt, wordt dit dan rechtstreeks als wav files opgeslagen ...

of onder een of ander compressed formaat in een pool ofzo ...

Ben nog aant zoeken ...

Greetz Bart !
 
Jeetje Beatbroer, als het nu ingewikkelde vragen waren... Begin te lezen in de verkorte handleiding. Dat kleine boekwerkje waar de installatie in uitgelegd staat. Zoek het audiogedeelte op en nog geen 5 minuten later weet je wat je moet doen. Als je die moeite niet eens wilt nemen weet ik het ook niet meer... :confused:

Je betaald bijna 2000 hollandse florijnen en zelfs na fuse z'n simpele tip ben je tegen de avond nog niet begonnen...
 
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Je betaald bijna 2000 hollandse florijnen en zelfs na fuse z'n simpele tip ben je tegen de avond nog niet begonnen...

Nou ja, ik hoop inderdaad dat hij Cubase SX in de winkel heeft "ontdekt". 8)
 
Origineel geplaatst door Lotuz
Nou ja, ik hoop inderdaad dat hij Cubase SX in de winkel heeft "ontdekt". 8)

ik hoop van niet, want dan heb je een soft gekocht dat nog vol BUG's en tekortkomingen zit, en dus zo'n pak geld nog niet waard is.
 
Back
Top