SPECTRALIS OS nieuws

Zou ik graag willen doen maar hij is beveiligd op serienummer van de Spectralis. Werkt dus niet op andere. Heb ik al een keer geprobeerd.

geldt dat alleen voor de beta versie?

m'n specky staat al 1.5 jaar stof te happen..
ik kom maar niet door de manual :(

momenteel zie ik me niet snel een live set doen dus kan de specky manual ook nog wel ff wachten :)

Ik ben in ieder geval wél blij dat de stekker niet uit het project is getrokken, wat ook zomaar had gekund.

Juist... gelukkig zet ie door! :okdan:

is het ook niet zo dat Joerg de specky niet wilde uitbrengen omdat ie niet helemaal klaar was, maar op aandringen van de testgebruikers toch overstag is gegaan?

beetje lullig om de bal alleen maar richting Joerg te kaatsen. Het is helemaal goedkoop als je uitsluitend op internetberichtgeving reageert en zelf wsl niet eens een specky heb staan.

ik kan niet oordelen of dat ie af is ja of nee..
want ik gebruik m (nog) niet ;)
 
Wat Casper zegt, hij was niet klaar, mensen wilden hem, is in de verkoop gegaan met mededeling dat het niet af is en dan nog klagen.
Deze bak is nu al vetter dan wat dan ook....

Ik wil wel lezen welk apparaat kan wat dit apparaat nu kan voor dit geld.
Zonder dat er bugs inzitten:)

Lees het zo wel.


grtzzRb
 
Dat vind ik ook...ik ben nieuw met hardware en heb de spec nu een tijdje staan en hij verbluft me nog altijd!

Ik ben wel erg benieuwd naar de update :P
 
mc303 :P
 
Wat ik met oud en nieuw van je hoorde brz ging echt lekker tekeer, super snelle afwisselingen veel vage geluiden en dat 2uur lang ofzo(was ergens de tijd verloren), dat gaat mij nooit lukken met een rs7000 ;)
 
Sinds kort ook een spectralis, toen ik terug uit groningen kwam was ik nog behoorlijk wakker en heb de manual uitgediept, ik kan nu al wel beats programeren.
@ Bruce Dikke set, Dik geluid Dik feest!!!
 
Feest was inderdaad erg dik.

foto's


Maareuh, als ik weer beter ben kom ik bij je langs, kunnen we ff achter je spectralis zitten en wat de diepte ermee ingaan. Hij is het zeker waard.

grtzzRb
 
Heb inmiddels ook een Beta van Joerg gehad, maar weet niet zeker welke versie het is... heet nl. "103D". Zal toch niet 1.03 Demo zijn..?
Heb iig die 2 delays die helemaal instelbaar zijn en ze klinken vet! Handig ook de functie om tussen ms en maat te switchen, waarbij hij telkens omrekend naar dichtsbijzijnde maat of het aantal ms. Geniaal :)

Trouwens die van mij staat in de verkoop hier op het forum. Heb toch liever een analoge sequencer bij m'n dotcom en dat kost ook aardig wat centjes :D
 
Ik heb een korg sq-10 een frostwave fatman en een doepfer schaltwerk gehad en wat mij betreft is de spectralis een veel betere sequencer. Dus daar zal ik hem zeker niet voor weg doen.......wat denk je te vinden in een analoge sequencer wat je niet in de spectralis hebt?

grtzzz Bruce
 
Ik geloof dat ik dat malle ding nog ergens heb staan. Ff zoeken vanavond.
 
gefeliciteerd gasten, nu maar hopen dat ie al niet doorgeroest is ondertussen :)
 
Back
Top