Pro-800 draad

De knoppen zijn niet wobbly te noemen. Onze presets zijn door OS updates zijn wel een paar keer vernaggeld. Hopelijk nu stabiel vanaf v1.4.*.
Nou ik wil totaal niet bashen hoor maar er zit beweging in. Op mn drumloge en ssl kan ik de knoppen vastpakken en daar zit geen beweging in. Dus ja leg ik de lat hoog nee maar beweging is beweging toch?
 
Nou ik wil totaal niet bashen hoor maar er zit beweging in. Op mn drumloge en ssl kan ik de knoppen vastpakken en daar zit geen beweging in. Dus ja leg ik de lat hoog nee maar beweging is beweging toch?
De knoppen van een Waldorf Pulse 1 zijn wobbly te noemen. Maar dit lijkt meer op: spijkers op laag water zoeken...
 
De knoppen van een Waldorf Pulse 1 zijn wobbly te noemen. Maar dit lijkt meer op: spijkers op laag water zoeken...
Misschien kun je een lijstje maken van gear met hoe wobbly de knoppen zijn... Waldorf Pulse 100% wobbly... Pro-800 40% wobbly zoiets?
;) zit je te dollen hoor. Boeit verder niet als het maar heel blijft toch :okdan:
 
Jexus heeft zijn ervaringen online staan. En deel vd patches, morgen ? volgt yt video 2
veel leesplezier.

Ja ik ga een pro-800 video blog maken waar iedereen op zit te wachten ;)

Kortingscode?

Ga die patches niet kopen, klinken wel leuk.. ga zo even additional parameter menu in.
 
Hier heb je n code, weet niet of ze nog werkt, en of men je voor is...

THANKUNEXT
die was van ATTACK. en geeft je 10%

EN LAAT ME NU MET RUST WIL JE :mega:
 
Zo heb even met mijn beperkte kennis een synthpatch op een VA en de PRO-800 enigsinds vergelijkbaar te maken.. niet makkelijk voor mij.

Hier de uitkomst! De beste is van de PRO-800!!
 

Attachments

  • Synth001.mp3
    939,4 KB
  • Synth002.mp3
    795,9 KB
Mijn pro 800 staat in de gang bij de voordeur nu, vanavond even uitpakken en aanslingeren.
 
Leuke bak hoor, patch handling heel easy.. Veel sweetspots. piepklein modulatie matrixje maar is vast meer uit te halen.
 
Mijn pro gaat sinds vanochtend al en nu helemaal van zn pad af via usb sync.. nu puur via midi en factory reset doet ie het weer.
Lijkt wel of ie alle data niet aan kon...laatste os zit erop. Weet niet of ie hier kan blijven als dit niet op te lossen is.
 
Pro doet het nu weer goed denk teveel midi data.

Heel leuk filmpje over niet al te duidelijke info vanuit manual. Aanrader



Deze gaat stuk dieper nog

 
Laatst gewijzigd:
Back
Top