Goede muziekdocu's en reportages op YouTube?

Ik ben niet zo'n manual lezer moet ik bekennen maar om toch wat meer diepgang te krijgen met m'n Qu Bit Nebulae ben ik de manual ingedoken en kwam in de introduktie een paar namen tegen waaronder die van Curtis Roads, een van de ontwikkelaars van granulaire synthese en ik kwam op youtube een kleine docu in 3 delen tegen, interessant om dat te bekijken hoe het ooit in 1975 begonnen is;





 
Ja die is leuk! Dit is de link naar de iets langere YT versie
Reportages toen.
Wat een voorbeeldige uitspraak van de Engelse taal. Het zou er misschien mee te maken kunnen hebben dat de opname technieken wat geluid betreft minder waren. Daardoor doen de mensen extra hun best om goed over te komen. Ik weet het niet.❓ Belgen hoor ik tegenwoordig ook altijd klagen over het slecht Nederlands in vergelijking met vroeger.
 
Ha, volgens mij heb ik nog een ThunderMagazine waar Sketler (die gast in de auto op het filmpje) in stond als beginnend dj in een dj contest :P
 
Ha, volgens mij heb ik nog een ThunderMagazine waar Sketler (die gast in de auto op het filmpje) in stond als beginnend dj in een dj contest :P
Klopt, met z’n platen top 10 op dat moment.

Hij is niet echter veel verder gekomen…
 
Back
Top