Goede muziekdocu's en reportages op YouTube?

Screenshot 2022-12-15 at 18.02.03.png


wat ben ik blij dat ik niet naast deze dude woon... :)
 
Bekijk bijlage 3830330

wat ben ik blij dat ik niet naast deze dude woon... :)

Ik kan me er wat bij voorstellen.
Daar staat wel tegenover dat die gast me in een live setting wel het leukste lijkt.
Mijn ex vriendin had niet zo heel veel met noise maar ging vroegâh regelmatig mee naar showtjes. Altijd wel iets te beleven.
 
Ik kan me er wat bij voorstellen.
Daar staat wel tegenover dat die gast me in een live setting wel het leukste lijkt.
Mijn ex vriendin had niet zo heel veel met noise maar ging vroegâh regelmatig mee naar showtjes. Altijd wel iets te beleven.

ik vind het wel leuk om te zien hoor... ik hou wel van dingen die 'anders zijn', nieuw, niet doorsnee, geen truttigheid... En ik vind het ook tof om te zien als iemand er gepassioneerd mee bezig is..
 
Classic Albums bij de NPO is ook een aanrader 👍 Ik keek gisteren de aflevering over het debuutalbum van Caro Emerald. Ze was eigenlijk alleen de demo-zangeres, maar deed het zo goed dat ze mocht blijven. De eerste single werd een onverwachte hit en toen moest er snel een album komen. Dat deden ze allemaal in eigen beheer en uiteindelijk werd hij ruim 1 miljoen keer verkocht! Interessant ook om die producers in de studio te zien en horen.

 
Classic Albums bij de NPO is ook een aanrader 👍 Ik keek gisteren de aflevering over het debuutalbum van Caro Emerald. Ze was eigenlijk alleen de demo-zangeres, maar deed het zo goed dat ze mocht blijven. De eerste single werd een onverwachte hit en toen moest er snel een album komen. Dat deden ze allemaal in eigen beheer en uiteindelijk werd hij ruim 1 miljoen keer verkocht! Interessant ook om die producers in de studio te zien en horen.


Het is vooral de producers - in de studio - zien. Heb ik ook met Barts Classic Tracks van Radio 2. Word ik de hele tijd afgeleid door alle knopjes van de studio.
 
Het is vooral de producers - in de studio - zien. Heb ik ook met Barts Classic Tracks van Radio 2. Word ik de hele tijd afgeleid door alle knopjes van de studio.
Dat, maar ook zien wat hun werk precies inhoudt. Dat ze moesten leuren met die plaat en platenmaatschappijen de verdeling 20/80 voorstelden en zij meer dachten aan andersom. Ik vind het allemaal bere-interessant en dan weet ik nog beter dat ik geen carrière als fulltime producer nastreef 😁

Las ik van de week trouwens ook in een boek. DJ's/producers die er fulltime voor gaan, moeten top of mind blijven. Dus constant produceren, zichtbaar zijn op social media, optreden etc. Als de bookingen dan even tegenvallen schieten ze soms compleet in de stress en komt er een enorme druk op te staan. Ik moet er niet aan denken.
 
Portishead & The Enigmatic Heartache of Glory Box
 
Heb echt genoten van The Wu Tang Clan "an american saga"
SP1200, ASR10, Mackie mixer, AKGC414, Pultec Eq, LA2a, LA3A, 1176, techics sl1200, yamaha ns10 voorbij zien komen.
En goede raps en beats natuurlijk.
 
Back
Top