DSF meeting, een andere mening

waar was de JOLT cola?
 
wat ik helemaal belachelijk vond was dat je voor een flesje red bull gewoon 1 euro 60 moest betalen. Het is toch geen exclusief restaurant ofzo...vond het echt dom.
 
Bij deze wil ik dan ook mijn excuses aanbieden voor de wantoestanden die jullie aantroffen...

1000 maal Sorry... ik zal mijn leven proberen te beteren, echt! Maar dat ik nu als DSF lid geroyeerd zal worden kan ik wel begrijpen...

equate
 
ja en equate die gratis maaltijden waren ook niet te vreten
 
HAHAHA!

Wanneer weer? Hangen we er een DJ scratch wedstrijdje aan.. (ideeetje)



Yo.. Super vermaakt, i tell you
 
Origineel geplaatst door equate
Bij deze wil ik dan ook mijn excuses aanbieden voor de wantoestanden die jullie aantroffen...

1000 maal Sorry... ik zal mijn leven proberen te beteren, echt! Maar dat ik nu als DSF lid geroyeerd zal worden kan ik wel begrijpen...

equate

Dat is toevallig, ik zat net het mailtje naar je te schrijven om dit nieuws nog een beetje aardig op je over te brengen. Ik zie dat je het zelf nu ook snapt, ik hoef het mailtje dus niet meer te versturen.
Overigens, je kan het geld van de overbodige onkosten (benzine, eten, drinken en smartegeld voor de psychische schade) storten op mijn girorekening. Het is wel erg fout wat je gedaan hebt maar ik ben vandaag toevallig in zo'n goede bui dat ik geen proces aanspan

Ik hoop dat de andere bezoekers ook zo coulant reageren :eureka:
 
En de koffie was ook niet zo schitterend, zo'n klein kopje :(

En bier in een glas waar je normaal Cola in uitschenkt :stupid , noch nooit een pint gedronken in België zeker :biertje:

En Cola, blijkt dat toch wel Pepsi te zijn zeker :[>

Gastronomisch gezien was het een fiasco :duivels:
 
Ze hadden niet eens wijn ballen!!!!
 
ik heb verdomme die appelfris gemist!
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
ik wilde je al een bombrief sturen....
B]


Heren, ieder die Bambam wil redden, stuur een e-mail naar "the president". Bambam is net uit z'n stoel gelicht door de FBI en overgedragen aan Bush. Dus ieder met een goed hart, laten weten dat het hier een misverstand betreft!!!

Mocht Bambam niet meer gered kunnen worden dan eh... :doei: en tot over 75 jaar...
 
nou nou zo kan het allemaal wel weer hoor... allemaal elkaar een beetje lopen afzeiken... op de synthforum zondag was het ook al niets dan dat... en dan het geluid.. waaaardeloze PA... ik sluit me helemaal bij de topicstarter aan...
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca



Dus je hebt met Da Goose geslapen.. Respect..



En een duits barmeisje en nijntje..... Triest..

huHHH?? :confused: :erm: :engel: :luv:

tja... die bardame.. die had wel wat vond ik.. ik weetniet wat maar die was wel lief gewoon :luv:
 
Back
Top