DSF meeting, een andere mening

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.269
Locatie
Grou
Ok, en nu de waarheid:

Kwam in dat hok in Venlo aan, wat me direkt opviel was de koude akelige sfeer die er hing. PjotrG bleek er al te staan met z'n setup. Nou, dat viel dus niet mee zeg! Ghhhh, een 307 en een DX7. Zeker geen inspratie gehad om echte gear te kopen.

pjotryawgmoth.jpg


Ondergetekende (r) verteld PjotrG (l) dat wanneer hij de volgende keer weer deze gear meeneemt, een forum ban het gevolg is

Snel daarna kwamen Bambam en CraZ aan. Dat Bambam beslist geen sympathieke gozer is bleek meteen! Of ik effeuh kon helpen z'n wagen uit te laden. Het was dat hij jarig was, anders het ik beslist geweigert. Bleek vooral gear te zijn van CraZ (die na correctie van de werkelijke eigenaar overgezet wordt naar het account van Omiel), een paar koffers rotzooi die met name bestond uit een aantal 303's en een Lindrum. Allemaal spul dat ik beslist NIET aan mijn collectie wil toevoegen.

craz1.jpg


Rotzooi

craz2.jpg


Voegt niets toe, maar leuke poging hoor, volgende keer beter!

Bambam was trouwens zo onsympatiek geweest om op zijn verjaardag zijn vriendin mee te nemen. Die had gelijk een praatje met mijn meissie, zodat ik daar de rest van de dag geen omkijken meer aanhad. Ga je met z'n tweeën naar Limboland, loop je nog de hele dag in je eentje rond.

Omdat ik in zo'n korte tijd zoveel tegenslagen te verwerken kreeg besloot ik buiten even tot mezelf te komen. Dat kon ongeveer 1 minuut, want toen kwam er een busje uit A'dam bijna over m'n voeten gereden. Deze vrolijke vrienden hadden ongeveer 8m2 synth's + PA meegenomen. Allemaal oude zooi, beslist niet de moeite waard.

sander.jpg

Sander vraagt zich af of er ergens nog patchkabels in de aktie zijn

Matt Second kwam nu binnen. Zijn openingszin: "Is dat jouw vriendin?","Ja?", "Da's mooi, die had ik ook uitgezocht"

Het werd nu snel drukker, Noord-Holland deed van zich spreken door een inval van Oxy Yan, Twin-X, en even later gevolgt door Zoë en Da Goose. Twin X bedankt he! Had ik net van de week besloten m'n RM1X te gaan opgraden naar een MPC2000, kom jij met die RS7000. Weet ik nog niet wat ik moet!

Omdat het binnen nu echt een chaotische herrie werd ben ik maar gaan pendelen tussen het terras buiten, en het café.

buiten.jpg

Mannen die niet van harde piepjes houden

Om een uur of 7 vonden mijn collega moderators het ook niet meer te harden, we besloten om bij de lokale kegelbaan te gaan eten. Na bemiddeling van Bamse kregen wij een vergaderruimte toebedeelt. Onder het eten even wat forumzaken bepraat, en, de volgende 3 meetings vastgelegt. December 2002 Bartlehiem, mei 2003 Goes, november 2003 De Koog, Texel.

Uitgegeten weer terug naar Perron 55, waar de optredens begonnen. Bamse begon waarna Schaapje verderging met wat computergeneuzel. Iets wat ik helemaal niet orgineel vondt, en beslist geen vroege jaren 80 herineringen opriep, was het sampeltje uit het C64 spel Mission Imposible, "Get him my robots", "Stay a while, stay forever!".

schaapje.jpg

geneuzel

Na een volgende DJ sessie was PjotrG aan de beurt. Hier golt duidelijk de olympische gedachte "Meedoen is belangrijker dan winnen" Omdat iets in deze set mij dwong tot dansen (het was eigenlijk meer Sonja die zei: "als je niet gaat dansen slaap je vanavond alleen" , en Da Goose een zelfde reactie gaf, was ik om 00:30 dusdanig aangeslagen dat we in de wagen stapte. Retour naar het hotel.


Greetz,

Yawgmoth

ps. Voor jullie die er waren: jullie weten hoe het wel zit!


ps ps Foto's door Bambam en Da Goose
 
Laatst gewijzigd:
Tja,

Commentaar geven is het makkelijkste wat er is zeker. Wat was jou gear eigenlijk???? casio VT33. 3 octaafs. Kleine toetsjes. 2 stemmig polyfoon en 25 presets???? (je weet wel. Die van de intertoys.)

Niet iedereen heeft het nieuwste van het nieuwste en wat is er mis met een DX7. Kwou dat ik er een had !!! Kan je tenminste meer mee dan met dat casio prul van jou !

Tja,

Commentaar geven is het makkelijkste wat er is maar het zelf beter kunnen...
... Owee:fuckoff:
 
Sjesus man. Nog nooit zo'n stelletje saaie lullen bij elkaar gezien. Ging heeeelemaal nergens over.
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Ok, en nu de waarheid:
Snel daarna kwamen Bambam en CraZ aan. Dat Bambam beslist geen sympathieke gozer is bleek meteen! Of ik effeuh kon helpen z'n wagen uit te laden. Het was dat hij jarig was, anders het ik beslist geweigert. Bleek vooral gear te zijn van CraZ, een paar koffers rotzooi die met name bestond uit een aantal 303's en een Lindrum. Allemaal spul dat ik beslist NIET aan mijn collectie wil toevoegen.

Ere wie ere toekomt. Die zilveren speelgoed dozen waren lekker van mij :P Niet dat je er wat aan hebt, maar ze glimmen zo lekker onder het licht. En de Linndrum was de Simmons SDS-3 van Craz. Daar heb je trouwens niks aan aan dat ding. Ik zal er een geeltje voor geven en dan lullen we nergens meer over.
 
o gelukkig ben ik ff blij..

ik was echt in de veronderstelling dat ik iets gemist had..:)
 
Ik voel me nu echt klote... heb er echt spijt van dat ik gegaan ben.

Wat een suffe gasten allemaal zeg!

(doe ik het zo goed?) :okdan:
 
Origineel geplaatst door omiel


Ere wie ere toekomt. Die zilveren speelgoed dozen waren lekker van mij :P

Ik zal de tekst aanpassen. Jouw rotzooi wordt gememoreerd ;)

Greetz,

yawgmoth
 
Nou daar wil ik dus nooit naar toe als ik de hele tijd busjes met gear moet gaan staan uit laden, het idee alleen al..... :[>


sar·´cas·me (het ~)

1 bittere, bijtende spot


bron: www.vandale.nl
 
ik denk dat ik ook maar kap met het forum. Alle mensen die ik heb ontmoet bleken van die dikke nerds te zijn. Het was nog net geen slaande ruzie toen yawgmoth me begon te etsen over hoe belachelijk mijn setup was.
 
hehe, had de kleine lettertjes nog niet gelezen. Kwam er gisteren al achter maar ik kon em niet verwijderen want hij stond er simpelweg nog niet op (?). Kzal voortaan wat voorzichtiger zijn.
 
Origineel geplaatst door nick nova
Ja, ik vrees dat ik gelijk had over het nerdgehalte hier.
Vergooi jullie leven maar achter een schermpje...

Welk leven? Ik wacht nog steeds opdat ik wakker word. :confused:

Tijd voor thee want die :koffie: komt me de strot uit.
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bambam was trouwens zo onsympatiek geweest om op zijn verjaardag zijn vriendin mee te nemen. Die had gelijk een praatje met mijn meissie, zodat ik daar de rest van de dag geen omkijken meer aanhad. Ga je met z'n tweeën naar Limboland, loop je nog de hele dag in je eentje rond.
Is je vriendin de hele tijd bij jolanda geweest volgens jou? :p Dan heeft ze niets doorverteld.. Respect!

Na een volgende DJ sessie was PjotrG aan de beurt. Hier golt duidelijk de olympische gedachte "Meedoen is belangrijker dan winnen" Omdat iets in deze set mij dwong tot dansen (het was eigenlijk meer Sonja die zei: "als je niet gaat dansen slaap je vanavond alleen" , en Da Goose een zelfde reactie gaf, was ik om 00:30 dusdanig aangeslagen dat we in de wagen stapte. Retour naar het hotel.
Dus je hebt met Da Goose geslapen.. Respect..

Persoonlijk vond ik het een schande dat het bier 1 euro 25 was en dat er eten was. Bier en eten bij gear is echt uit den boze. Verder waren er rokers. Asociaal!

En een duits barmeisje en nijntje..... Triest..
 
Back
Top