Nieuwe live audio mangler van Torso (S-4)

Een (live en opgenomen) audio mangler met 4 stereo tracks en een breed scala aan bewerk mogelijkheden voor live audio.
Elke track heeft zijn eigen set van audio engines :
  • Sample player
  • Granular engine
  • Filter
  • Color effects (bit crushing, saturation etc.)
  • Ruimtelijke effecten
Elke track heeft 4 modulators, van simpele LFO's tot heel complexe, met een oneindig aantal bestemmingen in de 'matrix', envelopes en generatieve sequencing mogelijkheden.
4Gb aan sample memory of externe HD, class compliant audio interface, midi, wifi, ingebouwde mic en voor de overige specs, zie link onder de afbeelding.

Vanaf vandaag te pre orderen voor € 899,- uit Denemarken inclusief verzendkosten.

Nog weinig youtube materiaal te vinden, anders dan dat van Torso zelf. Maar dat zal vast snel veranderen.



S-4-top-2000x1288.jpg


Bron : S-4 - Torso Electronics
 
Laatst gewijzigd:
Intussen wordt batch 1 uitgeleverd, en ondanks dat het apparaat nog wat 'crippled' /incompleet is is het zeer vermakelijk. En voelt het al direct heel degelijk en solide aan allemaal.
Ik heb begrip voor deze manier van uitrollen, toch begrijp ik dat het ongetwijfeld niet voor iedereen is. Heb persoonlijk niet zo'n probleem met een apparaat wat al heel wat kan, met de belofte van meer (heb ook de T-1, en de ondersteuning daarvan is uitstekend), maar kan me helemaal voorstellen dat er, zeker van de niet-fanboys, best wat commentaar zal/kan komen.
Desalniettemin vermaak ik me prima, en als ik Discord mag geloven anderen ook. Een hele prestatie weer voor dit bescheiden team.
 
Back
Top