Challenge: maak een nummer waarin je een bepaalde laag maakt die amper wijzigt, van 2 bars, en toch niet verveelt

@quifster Ik speel momenteel veel Stellaris, en dit (vooral die 2e track) past daar echt zo tussen. is idd super spacey. wel lekker (vooral weer die 2e).
Mij gaat dat niet vervelen inderdaad. De context van een oneindige ruimte vraagt ook om wat monotome muziek, toch?

@L3N bij de jouwe mis ik nog wat... wat is dat toch.... mmmmm... oh ja! LSD :dubbel:. leuk man! en live ingespeeld is altijd extra respect van mij :)
Ja dat van die LSD heb ik vaker gehoord! :dubbel:
En ook op die manier hoe je het daar zegt :koffie:

@quifster die Wavestate en Modwave zijn hier echt voor gemaakt lijkt wel! Wat een sfeertjes mooi hoor! :{
 
@quifster die Wavestate en Modwave zijn hier echt voor gemaakt lijkt wel! Wat een sfeertjes mooi hoor! :{
ja mee eens, die wavestate en modwave zitten stampvol stepsequencers die onafhankelijk van elkaar kunnen functioneren binnen een zo goed als oneindige modulation matrix, echte top synths en nog redelijk goedkoop ook :)
 
Ik maak hiphop. Die beperking heb k al jaren hahaha. Maar zeker leuke challenge
 
16 en breakdown voldoen aan de regels. Staan bij tracks

Of ze al dan niet vervelend zijn laat ik in t midden 😂
 
Dank je wel @klinkske - was een fijne uitdaging. Mooie stok achter de deur.

Here we go..


/////


Eén melodie, twee maten.

Voor de rest synths (hard + soft), fx (ook hard + soft), en automation/modulatie (midi/cv).


 
Laatst gewijzigd:
Back
Top