Learn how to thinkthink right

wees jezelf want er zijn al zoveel anderen
IMG_1055.jpeg
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
"A good Nap is like a time machine to your problems – you wake up and they're still in the future, just closer." :D
 

Attachments

  • 406465179_760899349406147_2079203022120379141_n.jpg
    406465179_760899349406147_2079203022120379141_n.jpg
    40,6 KB · Bekeken: 38
"Je hebt 43 spieren nodig om boos te kijken, maar slechts 17 om te lachen. Maar je hebt helemaal geen spieren nodig om als een debiel voor je uit te staren."
 
Haha, laat me dit draadje effe uit het oog verloren zijn... ik heb best gelachen met wat ik heb gelezen, lol.

Wel effe zeggen dat het werkelijk memes moeten zijn (kun je maken in Paint) voordat ik ze upload en graag enkel in't Engels.

Leuk jullie allemaal zo actief te zien :)

Hier een update, thnx voor de hondjes @rvanommen :

 
Nou, ik was vroeger ook zo'n cynische en sarcastische grappenmaker. Totdat ik in de gaten kreeg dat ik daar veel mensen mee afstootte

Dat herken ik wel een heel klein beetje, hoewel het er bij mij voor heeft gezorgd dat de mensen overbleven die ik echt leuk/aardig/interessant vind.
Ik blijf dus maar mijn eigen 'cynische' zelf. ;)
 
Kort samengevat:

Een hogere voorkeur en begrip voor zwarte humor wordt positief geassocieerd met hogere verbale en non-verbale intelligentie en hogere opleidingsniveaus. Emotionele instabiliteit en hogere agressiviteit lijkt het plezier in zwarte humor te verminderen.
 

Attachments

  • tegelimage.php.jpeg
    tegelimage.php.jpeg
    45,8 KB · Bekeken: 23
Sarcasme en zwarte humor zijn wat anders.
Ik prefereer het laatste meer.
Sarcasme kan leuk zijn maar teveel is vaak teveel ego.

Ik ken iemand die haar euthanasie datum aan iedereen aan het vertellen was.
Die heb ik daarna opgebeld en gevraagd; " ben je al dood?"
 
Sarcasme kan snel te veel worden en is ook "te makkelijk", je kan op iedere situatie wel instant een sarcastische opmerking bedenken. Dan wordt het én een negatieve houden én "that's what she said" overload humor. Spaarzaam zijn is aangeraden, voor het gemoed en voor het effect.

Goede zwarte humor daarentegen schud je niet zomaar constant uit je mouw, en heeft ook minder een afbrekend effect.
 
Back
Top