De grote UAD draad

Software 7.1 is uit met de update behandeling voor de Pultec en de nieuwe Millennia NSEQ-2. Ik heb nog niks gedemo'd, maar het klinkt allemaal erg veelbelovend. De "oude" Pultec vond ik al mooi, maar gebruik hem niet genoeg om te willen updaten denk ik. De Millennia ga ik zeker eventjes uitproberen (wel duur, staat in e-mail $199 maar in de shop $299. Zelfs met vouchers e.d. een hoop geld nog..)

Kreeg vlak na de aankondigingsmail van Millennia nog een mail dat de prijs onjuist was (dus inderdaad $299). Vind het al met al toch een behoorlijk prijzige toestand worden. Nieuwe plug-ins worden ook steeds $50 duurder lijkt het wel. Ja, het klinkt allemaal goed en het werkt zonder problemen; zeker voor iemand die z'n geld verdient met muziek zal het het geld wel waard zijn. Toch vind ik dat Uaudio zich meer en meer uit de markt begint te prijzen.

Dat wordt weer wachten op aanbiedingen, enz.
 
Mee eens. Ik beschou mezelf een professionele UAD gebruiker die er ook geld mee kan verdienen, maar ik vind de nieuwe prijs van $300 voor nieuwe releases echt te gortig. Ze prijzen zich er idd gewoon uit als ze er voor zorgen dat alleen Hollywood studio's hun plugins nog maar gaan kopen. Zelf ben ik recentelijk ook uitgeweken naar alternatieve merken die prachtige producten in de markt zetten in de $50 tot $150 categorie, met zeer goede resultaten. Voorlopig komen er idd alleen UAD plugs bij in acties en met vouchers. (Al zou de Distressor misschien een uitzondering kunnen zijn...)
 
Back
Top