Wat kan ik hiermee ? (Roland TB-303 Baseline Synthesizer)

Als God bestaat en hij van mij houdt, dan gaat dit over een MC 303 ... :stupid

...nouja, gelukkig heb ik net een job als roadie aangeboden gekregen bij dit Finse orkest...het betaald niet super, maar als ik eenmaal op de 'verkeerde' trein ben gestapt met de gear.... :duivels:

Jammer Jay, dat het niet je ding is. Gewoon houden, totdat je weet wat je WEL wil voor je producties.....
maar pas op: ze zeggen dat je door het aanraken van de zilverkleurige knopjes, acidfever kan krijgen. Heeft iets te maken met chemicalien in de kleurstof.....
 
zowww Jay Johnson
waarom overkomt mij dat nouw nooit.... net 550 euro betaald voor een X0X met mods ... en dat is een simulatie van de 303.... :P
en jij krijgt gewoon f*cking een echte voor niets? heeft die persoon niet toevallig nog meer "knoppendoosjes" ;) koop ik graag wat over (a)
 
lol ja mensen ik heb net weer even 2 uurtjes staan draaien en drukken en heb wel wat leuke sounds eruit gekregen :P
Maar ja alsnog niet waarmee ik iets zou kunnen voor wat ik wil !
 
pak eens n smurf en zet m op je 303, wordt ie meteen al n stuk leuker van.
ra9nb8.jpg
 
:Z Ben ik nou de enige die hier vanaf het eerste bericht al flinke bedenkingen heeft, of moet ik ook maar eens goed gelovig worden ?

Ik zie hier een heel topic vol met goed gelovige mensen die rijp zijn om opgelicht te worden :mega:
 
Beste medeboarders !
Gisteren was ik bij een goede kennis van mij en die heeft mij dus een kadootje gegeven, aangezien hij wist dat ik me nu bezig hield met muziek produceren.

NOu wat blijkt na nader onderzoek vandaag : dat hij mij dus wel een behoorlijk mooi kadootje heeft gegeven namelijk een Roland TB-303 :D

Ik had geen flauw id dat zoiets zoveel geld waard is.

Alleen mijn vraag nu hij is in prima staat en doet het perfect gewoon foutloos.
En ben er vandaag even mee naar Nederland Muziek geweest.

Daar hebben ze hem hele getest.

Maar mijn vraag :

Is dit voor mij toepasselijk om te gebruiken kan ik er wat mee, of ik kan hem hem beter verkopen en wat anders bruikbaar ervoor terug kopen ?

Als de donder aan je GOEDE KENNIS terug geven.
Hij heeft er geen weet van gehad dat hij 1000 euro weggeeft lijkt mij.
Dat zou ik doen.
 
:Z Ben ik nou de enige die hier vanaf het eerste bericht al flinke bedenkingen heeft, of moet ik ook maar eens goed gelovig worden ?

Ik zie hier een heel topic vol met goed gelovige mensen die rijp zijn om opgelicht te worden :mega:


Hallo

Ik weet niet hoor maar ik ben totaal niet van plan om maar iemand op te lichten.

8>
 
Back
Top