SPOED: Jupiter 8 flight case te koop of te huur gevraagd

Status
Please reply by conversation.
Thanks sander...

Jezus, tis echt een probleem... duurt overal drie weken of zo om te laten maken... zwaar onderschat dit aspectje... :erm:
 
Dit ga ik zeggen:

"Hi Guys, I'm Norman Bates, wanna see my mom???"

Nee, ik ga het gewoon aangeven. Had wel bedacht dat ik mijn eigen prijs zou noemen, maar wil bij nader inzicht het gezeik ook niet. Heb 9 maanden gefrelancet en heb wat centjes over en wil dit schatje gewoon mee naar huis nemen.

Anyways, geen flightcases dus... :stupid
 
Zorg dat je iets van een betalingsbewijs heb of een bon of iets.
Want ze willen wat op papier bij de douanne waar hun uit kunnen opmaken dat je betaald heb voor die jp8.
En reken er op dat je zo iets van 30% er bij zal moeten lappen.
 
Lagen bubblewrap eromheen en dan karton ofzo met veel breekbaar stickers erop.
Ik denk niet dat die in de cabin bagage meemag want het is een zwaar ding maar je kan het altijd proberen...of je koopt een extra vliegtuig plaats net als cellisten soms doen en zet hem naast je neer.
 
Lagen bubblewrap eromheen en dan karton ofzo met veel breekbaar stickers erop.
er.

Dit gaat ook flink schelen in het betalen van extra gewicht denk ik, want zo een flightcase weegt ook nog al wat (en die jupiter 8 is al zwaar genoeg 22 kg zoiets toch das 2 kilo teveel bij veel maatschappijen maar bij de KLM mag je 30 kilo meenemen toch op een transatlantische vlucht)
 
Dat lijkt me niet verstandig smackster.

Kheb zelf een tijdje gewerkt op/onder schiphol in de bagage ruimte en het is daar een sport om de koffers zo snel/moeiteloos mogelijk te verwerken.

Ik zou een Jupiter8 niet per lucht vervoeren in iets anders dan een degelijk flightcase. Het liefst verzekerd. Eerlijk gezegd denk ik dat je hem beter verzekerd kunt shippen met DHL ofzo.

Wat je hier ziet is niet ongewoon en niet eens zo heftig:

http://youtube.com/watch?v=eO3h9yZ8eoo&feature=related
 
noname: De staat is totaal onvergelijkbaar en vergeet niet dat de dollar op een historisch dieptepunt staat. Dat ook compenseert heel veel.

Chinetti: ben inderdaad bezig met de KLM/AF. Ze kijken of ik hem misschien toch aan boord mag nemen. Kan zijn dat ik hier wat freq. flyer punten voor kan inzetten. Door mijn deelname aan en level in flying blue kan ik zowiezo ook meer bagage meenemenen.
 
Ik weet natuurlijk niet wat je betaald hebt,en de dollar staat inderdaad zeer laag voor het ogenblik.Hopelijk valt voor u dan een ticket heen en terug dan mee in prijs.
 
Vermoeidend dit. Als je goed leest geef ik al aan dat ik dit weet en dat dit door mijn toevallige omstandingheden momenteel nu kan hebben.

Het is 22,5 % + dat ik er een vakantie van maak zoals ik al aangaf. Ik ga Zondag bij een ex-collega in philly de superbowl meepakken en daarna naar een vriend in NY. Al met al 1 hotelovernachting. Ik vlieg naar de VS voor 230 Euro retour + 25K puntjes (aanbieding, de helft van het normale) van mijn 150k die ik gespaard heb. Mag ik? Wat gaat het iemand ook aan?

Als je kapitalen voor een lelijk schilderij neertelt is het nooit een punt maar ho als je wat meer wilt betalen voor een mint vintage synth...er is er namelijk "ergens" een te krijg voor "minder" en in "dezelfde" staat.

Zo voorspelbaar allemaal, zelfs als je vraagt om een flightcase...:stupid

En de 30% import en btw op de jp8 en de overnachting in de usa.
Gaat volgens mij gewoon een dure grap worden dit.
 
Ik probeer je alleen van informatie te voorzienen niet dat je voor verassingen komt te staan.
Reken maar gewoon veilig op 30% extra wat je moet betalen aan de grens.
Zou me niks verbazen dat die 30% ook nog is boven de extra kosten komen die je betaal om de jp8 mee te nemen.
Het zou lullig zijn als je de jp8 het land niet in krijg omdat het ineens wat duurder is.
Met die 22.5% ga je het ws niet redden.
Je kan ook vragen of de verkoper een soort van bon voor je maakt met een lager aankoop bedrag.
 
Zo'n ding is iig te groot om mbv bolletjes te vervoeren. :D

Maar hij past toch wel in zo'n tas voor surf boards? Met flink wat stuffing. En iid zijn ze behoorlijk lomp met bagage op vliegvelden.
En ik heb ook wel eens gezien wat er gebeurt als je een riem om je koffer heen doet en wat eruit steekt wordt door een lopende band opgegeten. MIA

Maar werkt die 'gift' truc nog?
Of anders dat je hem voor 50$ in een pawn shop hebt gescoord? Geeft zo'n gozer een paar centen om voor jouw een geinig bonnetje uit te schrijven.

En blijf dan iig wat dagen langer daar om een beetje de toerist uit te hangen.
 
Ik ben bang dat een jp8 aan bord niet mee zal mogen.
Dat ding is zo megazwaar en lomp en groot dus word verpakken.

Je kan hem wel als kado mee nemen maar die douanniers willen dan toch wel een waarde weten ivm import belasting en btw.

Beste is hem goed laten inpakken en duimen dat die de reis zal overleven.
En een bonnetje regelen met een lullige waarde er op.
 
Nja, zo een JP8 kan wel tegen een stootje ;)

Of je haalt hem uitelkaar voordat je op het vliegtuig gaat en zet hem weer inelkaar als je in Nederland bent.
 
tss, er zijn JP eigenaren genoeg hier (helaasch ik niet) is er niemand met een flightcase? Ik neem aan dat je er van uit kunt gaan dat dudu hem niet sloopt.

Anders even laten maken? Een apparaat van dat kaliber is het waard om een custom case te krijgen. (kijk eens op http://www.skylite.nl bijvoorbeeld)

Of laat er daar een maken? Dollar nog steeds laag:D
Heeft SKB geen koffer waar die in past?
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top