• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Elektron Machinedrum UserWave SPS-1UW

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.312
Locatie
la côte belge
Ben er lang zoet mee geweest maar nu al een tijdje aan het voorbereiden op een noodzakelijk verkoop. En nu is de knoop definitief door,hoop dat ik het me het niet beklaag.

Reden dat ik hem wegdoe is de eeuwigdurende zoektocht naar de ideale setup.
Machinedrum heeft lang een kernrol gespeeld in de studio, gebruikte hem voor zowat alles. De UserWave upgrade is zeker een toevoeging, ik raak tr-x0x gear nog zelden aan sindsdien!

Als je van plan was voor een Machinedrum te kopen en je twijfelt over die UserWave, niet twijfelen: het is een ENORME extra, onmisbaar vind ik, dat zal elke UserWave bezitter wel beamen.

De Machinedrum heb ik nu toch al iets langer dan 3 jaar. Ooit gekocht voor 1190,- en vorig jaar naar Zweden gestuurd voor de UW upgrade (+550 euro). Vandaag de tempo-knop laten vervangen door een origineel gekocht via Elektron.. Geen raar gedoe dus met die knop, want hij is splinternieuw! (amper 10 wentelingen gedaan tot nu toe ;) ). Is weer helemaal tiptop.
Denk dat ik oorspronkelijk een "slechte" draaiknop had van de fabriek uit, want hij was al voor 2 jaar stuk, en dat zou echt niet mogen :confused:
Ik ga altijd voorzichtig met mijn gear om.

Kortom, een Machinedrum UserWave in zeer goede staat.
Je krijgt er ook de originele UserWave doos bij, de voeding en 2 stickervellen. Handleidingen heb ik ook nog.
Richtprijs: 1300,- euro
Eventueel ruil+centen voor: Spectralis, Tr-808, Tr-909, Ms-20, Tb-303 (een derde, ik kan het niet laten)


Afhalen te Oostende, België (temidden van de kust)
Wordt enkel verstuurd mits voorafbetaling,kosten+risico volledig voor koper
 
Kerstschopperdeschopperdeschop
Zit geen haast achter want ik heb infeite al een paar geïnteresseerden vanaf januari...

Maar euh,

1280,-
 
geïnteresseerde haakt af wegens onvoorziene kost aan de auto (sjah kan gebeuren..)

dus nog steeds TE KOOP tegen elk aannemelijk bod of ruil.
tis leuk geweest, maar ik wil nieuw speelgoed.
 
er is gewoon geen interesse... heel vreemd..
ik zou em zelf wel kopen heheh

nee, 2dehands prijs SPS-1 = 750,-
stel je koopt dat en je steekt UW upgrade zit je in totaal al aan 1250,-
+ de hele miserie die erbij hoort...

Mijn prijs, voor een UserWave die amper 1 jaar oud is: 1100,-
er is geen krasje op het scherm, niets.. echt een fantastische prijs vind ik, vind je van niet?, stuur gerust een pb+motivatie...

Heb ik al verteld dat je er 2 ultra hippe ongebruikte sticker vellen bij krijgt? :okdan:

voor minder zou gek zijn denk ik.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top