Elektron Machinedrum SPS 1 UW MKII blauw l

Dit is niet te beoordelen aan deze slechte kwaliteit foto.
Is in ieder geval wel een MK1 op foto.

Wees op je hoede door zulke acties van een verkoper.
Mocht je toch interesse hebben, kan je altijd gaan kijken bij de verkoper en op basis van wat je aantreft en een goed werkend apparaat ziet besluiten hem wel of niet mee te nemen voor een voor jou acceptabel bedrag. Ik zou hem zeker niet op de gok betalen en laten versturen.

Met Paypal ben je wel verzekerd en kan je gewoon je geld terug eisen.
En inderdaad ik denk dat het een SPS-1 UW MKI is na wat opzoek werk.
Wat is volgens jou de waarde van een tweedehands SPS-1 UW MKI?
 
Met Paypal ben je wel verzekerd en kan je gewoon je geld terug eisen.
En inderdaad ik denk dat het een SPS-1 UW MKI is na wat opzoek werk.
Wat is volgens jou de waarde van een tweedehands SPS-1 UW MKI?

Waarop baseer je dat het UW heeft..??
Ik denk juist van niet, of het moet later apart ge-upgrade zijn!!

Na wat (algemene) foto's bekeken te hebben via Google is het mij opgevallen dat units zonder UW een volledig zwarte rand hebben om het display.
En exemplaren met UW (en +Drive) zijn boven zwart en onder wit rond het display.

Jouw foto is dus volledig zwart rond display.
:P

Oké Paypal biedt je een bescherming, maar als iets op voorhand niet goed zou aanvoelen, zou ik het niet er op gokken.
Weer zo'n gedoe met afwikkeling, bewijzen en dan hopen dat Paypal mee werkt en het idd vergoedt.
Maar dat is uiteraard voor iedereen anders.
:engel:
 
Is volgens mij ook gewoon een niet UW, zie hier
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=153358&highlight=machinedrum
en hier
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=150978&highlight=machinedrum
laat deze gewoon passeren ...

Volgens mij ben je moeite aan 't doen om je te laten oplichten. 't Is niet dat machinedrums super zeldzaam zijn. (Of ga op zijn minst hem ophalen - Gent-Leuven is toch maar een uurtje op de trein ?). 450 lijkt me een normale prijs voor een MKI niet UW.
 
Na wat (algemene) foto's bekeken te hebben via Google is het mij opgevallen dat units zonder UW een volledig zwarte rand hebben om het display.
En exemplaren met UW (en +Drive) zijn boven zwart en onder wit rond het display.

Jouw foto is dus volledig zwart rond display.
:P
:engel:

Ja dat was mijn beredenering ook maar ik was aan het twijfelen door foto's op het internet, maar waarschijnlijk zijn dat foute foto's .
Dus het is een Elektron Machinedrum SPS-1 MKI want een MKII heeft 4 ledjes rechtsonder en een UW heeft zwart/witte rand rond het lcd schermpje.

Zit er eigenlijk een groot verschil op de MKI en MKII? Ik weet wel dat je bij beide een +drive kan laten plaatsen.
 
Zit er eigenlijk een groot verschil op de MKI en MKII? Ik weet wel dat je bij beide een +drive kan laten plaatsen.
Lees eerdere post, die vraag had je al gesteld en was ook beantwoord.
:eureka:

Of is het een nieuwe dag en ben je weer blanco.....
:D
 
Is volgens mij ook gewoon een niet UW, zie hier
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=153358&highlight=machinedrum
en hier
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=150978&highlight=machinedrum
laat deze gewoon passeren ...

Volgens mij ben je moeite aan 't doen om je te laten oplichten. 't Is niet dat machinedrums super zeldzaam zijn. (Of ga op zijn minst hem ophalen - Gent-Leuven is toch maar een uurtje op de trein ?). 450 lijkt me een normale prijs voor een MKI niet UW.

Neen ik dacht dat het een goede prijs was als het inderdaad de gene was die op de foto stond en in de beschrijving, geef toe 550 was toch een mooie prijs voor een Elektron Machinedrum SPS-1 UW MKII?
Maar dat blijkt dus niet het geval te zijn, het is hoogst waarschijnlijk een Elektron Machinedrum SPS-1 MKI dus hij zal de prijs ook moeten aanpassen daaraan en ik zal er persoonlijk om rijden samen met een vriend.

En volgens mij weet hij gewoon heel weinig van zijn gerief.
 
Bof, van iemand die adverteert met het foute model aan 70% van de reële waarde en er een foto van het internet op plakt (en nog niet eens van de website van de firma wat nog enigszins aanvaardbaar is maar van iemand anders) zou ik niets kopen.

- Oops, te laat. Goed besluit volgens mij ...
 
Op dit forum is een onderdeel Marktplaats, Te koop/ruil gevraagd.
Plaats een bericht daar met wat je precies zoekt, welke versie.
En eventueel welke regio en bedrag dat je er voor over hebt.

Zal vast wel iemand reageren die zijn exemplaar aan je kwijt wil...
 
Back
Top