* Cunttest 2007! *

hehe.. waarom niet idd.. ik denk dat we daar 2008 maar mee moeten beginnen.. :D
 
pardon maar er is iets mis met de voter 8D
 
bij deze mijn inzending voor de wedstrijd:D
 

Attachments

  • pietje.mp3
    942,4 KB · Bekeken: 60
Werkt uitstekend hoor.. je track staat in de list, mag ik vragen wat er volgens jou mis ging dan?
het submitten is niets mis mee idd, echter wel alle links die verwijzen naar Soundclit... maar da's niet de schuld van de voter nutuulk :)
wel jammer idd dat Soundclit niet rechtstreekse links toestaat (in het voter menu that is). inzending 9 en 10 geven wat problemen nu qua direct linken...
 
Laatst gewijzigd:
mmmm...... jaaa jaaa... zit de E-86 er ook in verkut? :D


vertel het eens... Trutel 8D
je num kutter is wel klut idd... glansmakertje!

6,

Nee, de E86 zit er nog niet verkut in.

Phochos
 
het submitten is niets mis mee idd, echter wel alle links die verwijzen naar Soundclit... maar da's niet de schuld van de voter nutuulk :)
wel jammer idd dat Soundclit niet rechtstreekse links toestaat (in het voter menu that is). inzending 9 en 10 geven wat problemen nu qua direct linken...


De inzending van Warmebakker is nu ook gewoon via het trackoverzicht te downloaden, er ging blijkbaar iets mis met het scramblen van de url vanwege bepaalde tekentjes die in de gesubmitte url voorkwamen, het scramblen is nu uitgeschakeld en de url van warme bakker werkt nu gewoon.

Voor wat betreft de inzending van Turtel, de link naar de track die ik heb binnengekregen is 'www.intercity.com' met als titel, 'notrack'.
Ik kan in de log niet vinden wat er bij jou mis gegaan zou zijn, dus, het lijkt me dat je mee doet ZONDER track, wat heel origineel is uiteraard, maar als ik het mis heb hoor ik het graag dan kan ik het fixen. :)
 
Voor wat betreft de inzending van Turtel, de link naar de track die ik heb binnengekregen is 'www.intercity.com' met als titel, 'notrack'.
Ik kan in de log niet vinden wat er bij jou mis gegaan zou zijn, dus, het lijkt me dat je mee doet ZONDER track, wat heel origineel is uiteraard, maar als ik het mis heb hoor ik het graag dan kan ik het fixen. :)


sory demian , me inzending staat in deze link https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=34338&d=1196330146


:engel:
 
Dit is eigenlijk niet echt een kutnummer, maar het is een nummer waar je ontzettend geil van wordt, daarom mijn verwijzing naar de 'natte muts'.

Phochos

Dat effect heeft het niet op mij, maar ik vind het best een te aardig nummer voor een kutnummer. Kan zo op een Cafe Del Mar cd.....oh....die zijn tegenwoordig best kut....

eeeh....:)

Waar is m'n jas....
 
Back
Top