* Cunttest 2007! *

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Lid sinds
20 september 2002
Berichten
33.894
De extravaganza barst weer los!

De 'maak bewust een kutnummer' - thread is nog altijd een succes (met inmiddels al zo'n kleine 400 nummers),
daarom gaan we het feest wederom nog verder uitbreiden met de enige echte onvervalste authentieke ende unieke Cunttest!
______________________________________________________

Alles vindt plaats via de contestvoter welke te vinden is op:
http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2007/scores.cgi?theme=4

Een ieder mag 1 track inzenden tot/met 15 december 2007.
Inzenden doe je door op de SUBMIT button te drukken en de gegevens in te voeren.

Vanaf 16 dec 2007 kan er gestemd worden tot/met 31 december 2007.
______________________________________________________

succes! :mega:
 
Laatst gewijzigd:
:) hmmmmm... es kijken
 
de mijne zit er in! :D

maarre.. beste oenga en boenga... waar wordt die spitsvondige slogan van me nu aan de rest van de wereld tentoongesteld? :W
 
de mijne zit er in! :D
Top! :okdan:
maarre.. beste oenga en boenga... waar wordt die spitsvondige slogan van me nu aan de rest van de wereld tentoongesteld? :W


Die feature moet nog doorontwikkeld worden geloof ik, ik zal d'r morgen eens naar kijken voor je wat ik er mee kan. :)
 
Dit is in ieder geval een nummer wat je een echte "Wet Cunt" van zult krijgen.

www.phochos.org/muziek/AmbientPhasing08Extended.mp3

Phochos
je had hem nog vergeten te submitten ;) ik ben zo vrij geweest om dat maar ff te doen :D
dus: http://www.ali-d.nl/cgi-bin/contest/kut2007/tracks.cgi :okdan:

Kan je niet gewoon de actuele Top 40 doornemen ? Zitten genoeg kanshebbers bij...:D :bekdicht:
goh, deze opmerking hadden we echt nog nooit eerder gehoord :dubbel:


nog 18 dagen te gaan... al 6 nummers binnen, best wel kut voor dag 2! :mega:
 
Laatst gewijzigd:
maarre.. beste oenga en boenga... waar wordt die spitsvondige slogan van me nu aan de rest van de wereld tentoongesteld? :W


Ondanks dat ik een hele drukke 'baan' heb en ik véél liever op de bank zou gaan liggen... ;) wil ik toch even kwijt dat je dit vanaf heden kan vinden in het trackoverzicht onderaan. Nog bedankt voor het melden! :mega:
 
Ondanks dat ik een hele drukke 'baan' heb en ik véél liever op de bank zou gaan liggen... ;) wil ik toch even kwijt dat je dit vanaf heden kan vinden in het trackoverzicht onderaan. Nog bedankt voor het melden! :mega:
:okdan:

doen we ook geen slogan contest? ;)
 
Back
Top