SF Contest - Beste Track 2007

Gaat dat altijd zo hier???
Ik kan niet wachten tot de nieuwe contest.
Misschien twee x per jaar, een idee???
:biertje:

Neeee.. Dan hebben bijna we het héle jaar deze ophef :P

Oh, en iedereen natuurlijk gefeliciteerd met zijn behaalde resultaten :)
 
trigg VAN HARTE!!!!

En ikke sta op 52 (jammer dat robbie50 niet op 50 staat!)

Ik vind het perfect, eerste keer meegedaan en het nummer direct opgenomen met Cool Edit Pro, omgezet in een MP3'tje en ingestuurd.....
Ik ben blij met deze vermelding....
En"Sicco"....BEDANKT voor je stem.....

En een compliment aan IEDEREEN die mee heeft gedaan.........zelf hikte ik hier echt jaren tegenaan....mijn "muziek" laten horen aan anderen???
Toch gedaan....volgend jaar doe ik weer mee en elke plaats boven de 52 is winst.
(en dat terwijl ik zelf veel ouder dan 50 (in Robbie50) ben...


groet,

robbie
:halleluja:halleluja:halleluja
 
Steek dat maar in je hol, wie de dildo past...
Ga muziek maken mensen, dit gezeik schiet niemand iets mee op, zowel niet de stokers als de reaguurders, het is hier geen godvergeten geenstijl.nl

Iemand nog een idee voor een leuke ruildeal? Ik heb een Desktop Evolver staan en ik ben te lui om het ding te programmeren, suggesties?
Ja, zie vorige citaat? :D
Nee,... ik bedoel, plaats op marktplaats?
Ach man, ga toch muziek maken met dat dat ding en wees nie zo lui!:engel:
 
Trigg.jpg


trigg :mega:
 
Dit is nu typisch wat grappig is hier. Vanaf het moment dat er iemand kritiek heeft(die gewoon terecht is) beginnen jullie te zeiken dat mijn nummer op niks lijkt, dat het het niet goed in de maat is gespeeld(trouwens, komt door de delay, die ik zo ingesteld heb pipo's!! dus nog heel veel leren en goed luisteren dus), dat sommige mensen deze dingen al deden op hun 6 jarige leeftijd( yeah right in their dreams...LOL). Maar uiteindelijk als we dan eens luisteren naar de muziekjes (van sommige commentaar-gevers, lees: zeveraars die zogezegd MIJ eens zullen zeggen dat het niet goed is, maar zelf kunnen ze er geen zak van, luister maar eens naar hun tracks die op geen bal gelijkt, en ik hoop dat sommige van deze hopeloze gevallen nog wat van hun zielige tracks posten(echt hilarisch) zodat er nog iets is om eens goed uit te lachen. Maak jullie niet belachelijk. Nederlanders staan niet bepaald gekend om hun goede muziek( en zeker niet electronisch, nul eigenlijk). Moeten jullie trouwens niet stilaan iets gaan doen waar jullie enkel goed in zijn?(carnaval shit)? Maar denk niet dat de meeste HOL-landers iets betekenen in de muziek. De meeste HOL-landers maken zich altijd belachelijk in europa. and that'ts reality(voor de domme HOL-lander: THATSCH REALITSHIE) Onnozeleze mensjes(sommigen). Nu kunnen julie weer gaan kakken op mijn commentaar hierop. BWAHAHAHAHAHA, blijf in ieder geval zeker wat carnaval muziekjes maken, en ik hoop dat er ooit een comedy verschijnt met HOL-landers die de hoofdrol hebben in een engels-talige film of zo. Die film krijgt zeker een award voor meest komische film. Als belachelijkste film ooit. Bwahahaha. LEARN TO MAKE SOME GOOD MUSIC, AND LEARN TO SPEAK NOT SO STUPID ENGLISH. IT SOUNDS LIKE FROM AN ASS. (ITSH SHOUND LIKE A ASSHH, for the stupid's). En sommge "artiesten"(bwahahaha)" post echt nog meer van uw eigen tracks, het maakt sommigen nog meer belachelijk). Ben zeker niet gefrustreerd, maar hang eigenlijk ook wel graag de grappige uit zoals veel mensen die zich hier belachelijk maken met hun tracks die op geen bal lijkt. En nu de clue van heel dit verhaal: De track die ik heb ingestuurd, is een opname van 18 jaar geleden(was toen 15 jaar), en is toen opgepikt door een NEDERLANDS theater-groep, die het een jaar heeft gebruikt in hun voorstellingen. Deze theater groep had ook enkele voorstellingen in jullie beroemde theater CARRE. Dus, beste kenners(zever-wijven) Hou jullie bakkes!! Wat hebben sommige "LOL-commentatoren" eigenlijk al gerealiseerd op deze leeftijd qua productie-huizen (denk niet veel, en waarschijnlijk een schop voor hun reet met hun erbarmelijke slechte muziek). Trouwens tegenwoordig is het niet zo moeilijk om een deal met een online platenfirma te verkrijgen die het product zal sponsoren op I-Tunes en andere online mp3 uitgevers(check it out). Very simple to do these days to have an agreement with the online-stores. Nothing special if your album is for sale on some I-stores, I-tunes etc..., piece of cake now). Eerlijk is eerlijk. Dus


En nu terug over naar het gezeik van de "semi(lul)" of de "pro(lul)" naar het schijnt:

PS. Maak nog eens een track? (maw klungel nog eens met het klavier en denk dat je iets hebt gemaakt)?

ik begin jullie nu al weeral uit te lachen, dus zeker verder dingen posten van jullie.

Bwahahaha lelijke kaaskak muziek, van die domme bleke kaaskoppen.
 
Laatst gewijzigd:
AND LEARN TO SPEAK NOT SO STUPID ENGLISH. IT SOUNDS LIKE FROM AN ASS. (ITSH SHOUND LIKE A ASSHH, for the stupid's)
Wel eens een engelsman/vrouw Nederlands horen spreken? ;) Nederlanders (niet Hollanders) doen tenminste nog hun best nog om 'tig' andere talen te spreken, je kan dat van fransen, duitsers of engelsen niet snel zeggen.
mag het dan heel ietsje anders klinken? dan mag de persoon die de taal van nature spreekt ook eens een beetje zijn/haar best doen in return om het te begrijpen :biertje:

butt kood, wheer thu vukc gaat dzis over? ...had I all gesayed: kongrottulations trigg?
 
Laatst gewijzigd:
De track die ik heb ingestuurd, is een opname van 18 jaar geleden(was toen 15 jaar)

Je wilt nu dus zeggen dat je een 33 jarige Belg bent die zich gedraagt als een kind van 8? Niemand neemt je serieus gast, misschien heeft dat iets met je gedrag te maken (en dan doel ik niet alleen op dit forum).

Zelfreflectie is een mooie eigenschap hoor! :doei:
Owja eneuh....niet gefrustreerd? HAHA...wie probeer je in de maling te nemen man.

Buiten dit misschien een bericht aan mede synthforummers. Moeten we niet gewoon de "Stop feeding the troll" methodiek hanteren? We weten allemaal beter en ik denk dat mijn handtekening (zie hieronder) voldoende zegt.
 
Wow, wat een commotie!

Kubruk, gast, echt take a stress pill. Ik wilde eerste niet reageren op je beledigingen, maar je maakt jezelf verschrikkelijk belachelijk om zo op onze geliefde noorderburen te k*kken. Echt niet nodig, de frustratie spat ervan af.
Als je het allemaal zo grappig en slecht vindt, blijf dan gewoon weg, en laat ons met rust me je zever...
Je nummer was inderdaad erg slecht, en daarom nemen mensen jouw commentaar niet al te serieus, is toch logisch?
Trouwens, dat 'Engels' van jou kan ook wel nog wat scholing gebruiken, jeuz.

Aan iedereen bedankt om dit te organiseren, 31 plaats, is fijn, had niet gedacht uberhaupt stemmen te krijgen...
 
Dit is nu typisch wat grappig is hier. Vanaf het moment dat er iemand kritiek heeft(die gewoon terecht is) beginnen jullie te zeiken dat mijn nummer op niks lijkt, dat het het niet goed in de maat is gespeeld(trouwens, komt door de delay, die ik zo ingesteld heb pipo's!! dus nog heel veel leren en goed luisteren dus), dat sommige mensen deze dingen al deden op hun 6 jarige leeftijd( yeah right in their dreams...LOL). Maar uiteindelijk als we dan eens luisteren naar de muziekjes (van sommige commentaar-gevers, lees: zeveraars die zogezegd MIJ eens zullen zeggen dat het niet goed is, maar zelf kunnen ze er geen zak van, luister maar eens naar hun tracks die op geen bal gelijkt, en ik hoop dat sommige van deze hopeloze gevallen nog wat van hun zielige tracks posten(echt hilarisch) zodat er nog iets is om eens goed uit te lachen. Maak jullie niet belachelijk. Nederlanders staan niet bepaald gekend om hun goede muziek( en zeker niet electronisch, nul eigenlijk). Moeten jullie trouwens niet stilaan iets gaan doen waar jullie enkel goed in zijn?(carnaval shit)? Maar denk niet dat de meeste HOL-landers iets betekenen in de muziek. De meeste HOL-landers maken zich altijd belachelijk in europa. and that'ts reality(voor de domme HOL-lander: THATSCH REALITSHIE) Onnozeleze mensjes(sommigen). Nu kunnen julie weer gaan kakken op mijn commentaar hierop. BWAHAHAHAHAHA, blijf in ieder geval zeker wat carnaval muziekjes maken, en ik hoop dat er ooit een comedy verschijnt met HOL-landers die de hoofdrol hebben in een engels-talige film of zo. Die film krijgt zeker een award voor meest komische film. Als belachelijkste film ooit. Bwahahaha. LEARN TO MAKE SOME GOOD MUSIC, AND LEARN TO SPEAK NOT SO STUPID ENGLISH. IT SOUNDS LIKE FROM AN ASS. (ITSH SHOUND LIKE A ASSHH, for the stupid's). En sommge "artiesten"(bwahahaha)" post echt nog meer van uw eigen tracks, het maakt sommigen nog meer belachelijk). Ben zeker niet gefrustreerd, maar hang eigenlijk ook wel graag de grappige uit zoals veel mensen die zich hier belachelijk maken met hun tracks die op geen bal lijkt. En nu de clue van heel dit verhaal: De track die ik heb ingestuurd, is een opname van 18 jaar geleden(was toen 15 jaar), en is toen opgepikt door een NEDERLANDS theater-groep, die het een jaar heeft gebruikt in hun voorstellingen. Deze theater groep had ook enkele voorstellingen in jullie beroemde theater CARRE. Dus, beste kenners(zever-wijven) Hou jullie bakkes!! Wat hebben sommige "LOL-commentatoren" eigenlijk al gerealiseerd op deze leeftijd qua productie-huizen (denk niet veel, en waarschijnlijk een schop voor hun reet met hun erbarmelijke slechte muziek). Trouwens tegenwoordig is het niet zo moeilijk om een deal met een online platenfirma te verkrijgen die het product zal sponsoren op I-Tunes en andere online mp3 uitgevers(check it out). Very simple to do these days to have an agreement with the online-stores. Nothing special if your album is for sale on some I-stores, I-tunes etc..., piece of cake now). Eerlijk is eerlijk. Dus


En nu terug over naar het gezeik van de "semi(lul)" of de "pro(lul)" naar het schijnt:

PS. Maak nog eens een track? (maw klungel nog eens met het klavier en denk dat je iets hebt gemaakt)?

ik begin jullie nu al weeral uit te lachen, dus zeker verder dingen posten van jullie.

Bwahahaha lelijke kaaskak muziek, van die domme bleke kaaskoppen.


Jezus man, ik wordt hier zo pissed van he die vooroordelen...

IK DOE GVD HELEMAAL NIET AAN DAT KUT CARNAVAL!

alleen de HOL-landers onder de rivieren he!

voor de rest prima verhaal kubrick, jij komt er wel :halleluja :okdan:
 
...en ik hoop dat er ooit een comedy verschijnt met HOL-landers die de hoofdrol hebben in een engels-talige film of zo. Die film krijgt zeker een award voor meest komische film. Als belachelijkste film ooit.


Blade runner :dubbel:
 
Thanks guys voor de felicitaties :okdan:

Dat ik zowel de beste-track-contest als de slechtse-track-contest mocht winnen was in mij stoutste dromen niet voorgekomen ;)
In ieder geval weer genoeg motivatie om een hoop nieuwe tracks te maken in 2008!

@Kubrick: je verpest mijn feestje met je geblaat :P
 
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is die kubrick gewoon fake.
Hij zit iedereen in de maling te nemen met zijn zgn negatieve onzin.
Ik geloof er in ieder geval niets van
Als stand-up comedian zou ie het niet slecht doen.
Hij zit gewoon op het verkeerde forum.
We want more!!!!
 
Dat ik zowel de beste-track-contest als de slechtse-track-contest mocht winnen was in mij stoutste dromen niet voorgekomen ;)
In ieder geval weer genoeg motivatie om een hoop nieuwe tracks te maken in 2008!

Over-all maak je dus middelmatige tracks :P :) Je bent in ieder geval veelzijdig hehe. Proficiat!
 
Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is die kubrick gewoon fake.
Hij zit iedereen in de maling te nemen met zijn zgn negatieve onzin.
Ik geloof er in ieder geval niets van
Als stand-up comedian zou ie het niet slecht doen.
Hij zit gewoon op het verkeerde forum.
We want more!!!!

hahaha natuurlijk is die fake. dat is overduidelijk. Hij geeft ook genoeg hints overigens dat het fake is :D. Timing problemen door de delay, ik heb er net even smakelijk met een paar collega's om gelachen hier :D

ook de opmerking van carre gaf hier wel enige ruimte voor speculatie. We zijn er hier uit. De voorstelling waarin die track van hem gebruikt werd moet Pinokkio geweest zijn :D :D :D

Wel jammer dat zijn engels dermate slecht is, dat al zijn opmerkingen over het engelse taalgevoel daarmee een beetje aan kracht verliezen.

Maar inderdaad :), ga zo door, het is een vermakelijk iets om de dag even mee te starten :D


ON TOPIC:
Trigg, synthnl en Cream, van harte gefeliciteerd met jullie verdiende toppositie !!!
 
:biertje: Whoohoo, toch 2 puntjes behaald met m'n geknal.
Heb helaas niet kunnen stemmen door tijdgebrek desalniettemin nog gefeli!! Trigg :okdan:
 
Back
Top