SF Contest - Beste Track 2007

shortwave

Vintage lid
Lid sinds
4 Maart 2003
Berichten
3.990
Locatie
Amsterdam
Synthforum Contest 2007

Het is weer zover. De jaarlijkse contest voor de beste track van de leden van het synthforum.
Uiteraard zijn alle stijlen geoorloofd, mits er maar gebruik is gemaakt van een synthesizer of aanverwant apparaat.
Dus geen muzikale restricties, behalve tot hoe ver jouw eigen creativiteit reikt!


Datum start inzendingen
Vanaf heden.

Datum sluiting inzending
31 December 2007

Verkiezingsperiode
2 Januari 2008 tot en met vrijdag 1 februari 2008

Definitieve Uitslag
Zondag 3 februari 2008

Hoe kan ik meedoen?
Je moet op dit moment reeds lid zijn. Er zal op worden toegezien dat we niet tientallen inzendingen gaan krijgen van "net nieuwe" leden
om te voorkomen dat de contest niet-representatief is voor vele synthliefhebbende creatievelingen onder ons.

Hoe kan ik mijn track inzenden?
Je hoeft alleen een directe link te plaatsen naar je track in deze thread, meer niet. Let wel goed op dat de linkt goed en correct werkt.
Daarom adviseren we je track op een eigen stukje webspace te zetten. In het verleden zijn nogal wat stemmen aan deelnemers voorbij gegaan
omdat de link slecht of helemaal niet werkte.

Aantal inzendingen
Per forumlid mag er 1 nummer worden ingezonden. Er wordt geen onderscheid gemaakt in categoriën.

Regels m.b.t. het stemmen
Elk lid mag één maal zijn persoonlijke top 3 aangeven.
Jouw nr.1 krijgt dan 3 punten, je nr. 2 krijgt 2 punten, en je nr. 3 krijgt 1 punt.

Om te voorkomen dat leden dubbele accounts gaan aanmaken om vaker te stemmen, moet je nu al lid zijn om straks te mogen stemmen.

Deze regels zijn zo vooraf vastgesteld conform de consensus van alle mods en een meerderheid van de leden.

Op 2 januari wordt een tweede stem-thread geopend met een overzicht van alle inzendingen.

Het stemmen tellen gaat gewoon met de hand, zo kan iedereen de uitslag controleren.

LET OP:
De stem-thread is uitsluitend bedoeld voor het uitbrengen van stemmen.
Deze thread is voor inzendingen / discussie / complimenten etc.

Om alles overzichtelijk te houden is het niet de bedoeling dat er nog meer threads
worden geopend omtrent de contest.

Voor vragen en/of opmerkingen (via PB) zijn shortwave en ProtoHuman de eerst aangewezen moderators.


Stemmen kan in de Stemthread
De tussenstand staat hier

VEEL SUCCES!
 
Last edited by a moderator:
Hoi

Dit jaar nog niks helemaal afgemaakt, gelukkig wel al een half album bijna af
Dus helaas moet ik een beetje valsspelen: deze is van vorige jaar

No_harm

Succes allemaal
 
ik zit hier toch al wat jaartjes maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik aan de contest meedoe :)

Sputnikk - Firefly
 
Nou laat ik tegen beter weten ook maar es een keertje meedoen :P

jeopardy4.jpg


http://www.twango.com/media/Septicstudio.public/Septicstudio.10012
 
Ik doe ook maar weer eens mee :) Dit keer met 'Turbulence' een track van mijn net uitgekomen eerste album 'AeroDynamics'.

http://www.synth.nl/project_detail.php?id=2

Je hebt flash player 9 nodig om deze te kunnen spelen (niet standard in firefox). Als alternatief kan je mijn myspace pagina gebruiken (http://www.myspace.com/synthnl) , daar staat hij ook op. Mijn inzending van vorig jaar 'Maranello' staat ook nog in het lijstje en is dus uiteindelijk ook op dit album terecht gekomen (toen heette ik hier op het forum nog sioux). Veel plezier met de track.
 
Back
Top