Modular Noodles Tread

idd vettjes
dit was wat waar ik me eg over deed ,....eg ear tuimelen [wat ?]

toen ik d&B maakte ,..toen lag de "intelligent electro" ala ceephax acid crew / cylob ,..en meer best om de hoek
ik wilde dat ook ,...ipv een stroom sound na searchen die al uit gemolken was
ala bad compagney en meer van die d&b helden ,..kwam er snel achter dat met hardware er veel nog gehaald moest worden ....in mn setup
maar dei "nieuwe "electro alike shit das nog meer flexi as barbapapa ...eg !
dus dat moest m worden mn vieuw / richting

dynamix i funk /...cylob iig moderne electro ,..met de simplese van old skool sounds ..

maw terug te komen op die van elektrovolt
ist een serie schakeling van patches van de 606 die weer door div patches van de mico mod. gaan /
begrijp ik t soo ok ?

@ mp ; ook ok setje moste m meerdrere keren luisteren begrijp wel wat je waar wat deed ,..
wel ok as iemand zn ding er by verteld dan begrijp je wat wat doet op welk moment


mis toch wat doepfte sju ...

:D
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
over Nord modulars gesproken:

een stukje micro modular met een tr-606 als input. is al een paar jaar oud, maar toch leuk om hier neer te zetten :)

elektrovolt - maanantenne

Kan je uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Je hoeft natuurlijk niet al je geheimen te verklappen, een paar zal meer dan voldoende zijn.
 
zondagavond drone

Ok bestaande uit
2 sem modules (4 vco;s 2 vcf;s)
1 Zero vco in beiden sem's 0 graden en 180 graden uit fase waveform.
Divesrse modulatie sources bestaande uit:

- NoiseRing
- Cyclotron
- Psycho LFO
 
Laatst gewijzigd:
[incoming transmission] From the ....krrkkr..Altair...Shub..voids.....We..Comply...with ...given order...s.Out[end of transmission]

Klinkt lekker sinister, die (s)panning is wel tof en die stemmne passen er lekker op.....echo-tje erbij joh ..hehe

cylnneib.jpg
 
Gaaf man ...

:okdan:
 
Origineel geplaatst door Patat Met
Kan je uitleggen hoe je dit gedaan hebt? Je hoeft natuurlijk niet al je geheimen te verklappen, een paar zal meer dan voldoende zijn.

het is een tr-606 door de micro modular, met een patch met envelope followers, diverse filters etc :)

de track staat trouwens ook al een paar jaar op de compilatie EUROLECTRO.2NIX (Angelmaker 017)

zie ook pagina: deze
 
Back
Top