Maak een stukje hiphop

Pianotje is vals...weet niet hoe ie toch aan is gegaan maja..enige versie die ik op mn werk heb liggen :p


Idd wel jammer van dat pianootje.. Als die lekker laag gepitched wordt.. is ie fijn denk ik!
 
heb een stukje Jazz onder handen genomen, Liefhebbers van Dave Burbeck kunnen misschien beter maar even niet luisteren :P
 

Attachments

  • Jazz Rendered.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 48
Soms is het zelfs voor liefhebbers van t origineel leuk om te horen wat er nog meer kan met de briljante uitvoering van hun idool toch?

Ik vind m lekker!
 
Ik vind het wel grappig maar ik zou die delay niet op de snare doen. Tering ik ben nu een minuut verder, je hebt er wel een soort electro remix van gemaakt zeg! :P
 
Terug naar de tijd van ATCQ (The Low End Theory) met Buster Williams op de bas en Dexter Gordon op de saxofoon.
 

Attachments

  • Bad Mood.mp3
    501,9 KB · Bekeken: 64
Ja maar ja maar dat zou Ron Cartner op bass moeten zijn dan! :P Wat hebben ze je aangedaan dat je zon lekkere bad mood had?
 
Ik wist wel dat iemand over Ron Carter zou beginnen. :D
 
Je bent een nerd of niet natuurlijk. :D
 
Iemand wilde horen hoe het zou klinken met Q-Tip erop, dus...
 

Attachments

  • Bad Mood ATCQ.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 60
Fijn hoor, durf gelijk de eerst komende week geen beat meer te posten. ;{
 
schater.gif


Kom op nou. Graaf eens in die stapel Jazz platen van je.
 
Nog eentje en dan is het weer mooi geweest voor vandaag.

Welke MC past hier volgens jullie bij?
 

Attachments

  • No Way.mp3
    501,9 KB · Bekeken: 50
Zo die ATCQ beat is gruwelijk Lotuz! Damn ben jaloers haha, echt nice

welke mc op die andere? CL Smooth, big l? Dat hoor ik er wel beetje op..

hier even waar ik vandaag mee aan t pielen ben gegaan, moet em nog netjes afmixen...dan stel ik dezelfde vraag terug, wie zouden jullie hier over horen?
 

Attachments

  • Opzet CHRISTOV NERO SF.mp3
    463,7 KB · Bekeken: 44
Ja, C.L Smooth zou wel goed klinken.

Jouw beat zou ik iets versnellen en ik zou proberen om de drums iets losser te laten klinken. Dat is toch de Detroit Emeralds breakbeat?
 
Wat staat er op het menu? :D

Doet me een beetje aan Alchemist denken.
 
Back
Top