Meerdere Midi-Interfaces op 1 pc

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
6 reviews waarvan de helft het ding niet werkend krijgt? maar goed er zijn natuurlijk ook een hoop mensen die gewoon niet met pc's om kunnen gaan.

Haha, 3 personen vinden het helemaal niets en 4 anderen vinden het helemaal de bom. Denk dat ik me aansluit bij de laatste zin van je bovenstaande bericht. 1 van die figuren geeft het hele apparaat ook een 1 omdat hij er geen sysex door kan krijgen. Jammer zijn dat soort figuren... Nog nooit geen problemen met Sysex gehad.

Ik vind het een kutapparaat omdat ik er geen 2 tegelijk kan gebruiken. Verder vind ik hem vet oke!
 
als je echt voor safe gaat en stabiliteit zou ik gewoon een interface kopen die je gemakkelijk kunt stacken

emagic amt 8
emagic unitor 8
esi miditerminal m8u
m-audio midisport 8x8
motu midi time piece

die kunnen het allemaal en sommige zijn niet duur
 
Origineel geplaatst door Niel
Ik heb een tijd lang een EWS88m/t gebruikt samen met een midex 3.

Moest wel kijken welk prg welke interface "wilde" gebruiken, want dat was niet vlekkeloos.

Hiermee bedoelde ik gelijktijdig gebruik van verschillden prgs en intrefaces.

Ik draaide cubase vst en nord modular editor gelijktijdig.
Wilde graag cubase via de midex3 en de editor via de EWS88m/t maar dat pakte de editor niet. Editor op midex3 en cubase op EWS88m/t werkte wel. Is wel op windows 98se geweest.
 
Origineel geplaatst door EDP
als je echt voor safe gaat en stabiliteit zou ik gewoon een interface kopen die je gemakkelijk kunt stacken

emagic amt 8
emagic unitor 8
esi miditerminal m8u
m-audio midisport 8x8
motu midi time piece

die kunnen het allemaal en sommige zijn niet duur

Nee, die M8u heb je voor ongeveer 150 euro. Maar dat is toch weer 150 euro.

Origineel geplaatst door Kraan
Ik heb een mail gestuurd naar de support van Emagic. Maar die is overgenomen door Apple. Dus ik denk niet dat die al te veel bereid zullen zijn zich te verdiepen in PC-problematiek.

En dit neem ik dus terug!

Nog geen 24 uur nadat ik een mail gestuurd heb, krijg ik een antwoord:
Hello Hans,


sorry but you can´t run more than one MT4 on a Windows based computer.
A cascade of MT4s is possible under Mac OS X.


If you need more Midi In and Outputs, look out for a bigger Midi Interface.
The Unitor family is cascadeable (up to 8 interfaces in a row) but Emagic doesn´t sell them anymore.

Geen wenselijk antwoord, maar hulde aan Apple voor het snelle antwoord.
 
Origineel geplaatst door Niel
Ik heb een tijd lang een EWS88m/t gebruikt samen met een midex 3.

Hier hetzelfde, plus de midi-interface van m'n BCF. Het draait allemaal tegelijk en vlekkeloos.

meerdere midex-en tegelijk werkt iig wel
 
Nou ja, de MT4 is naar een forumlid gegaan, en eind deze week bestel ik een Esi m4u bij Musicstore.de.

Dat moet gewoon werken.

Ik heb tot nu toe niemand gehoord die echte problemen had met verschillende interfaces op 1 pc.
 
Back
Top