[modular] Multiple zelf maken..

en wat voor een weerstand zit daar dan in? in die groene bvb? kan ik die zomaar in de elektronicawinkel halen en tussen mijn patchkabels solderen?

juist nog wat gebrobeert met mijn 4potige spin, leuker dan een multiple, vooral als je' niet veel patchkabels hebt :)

+++oude vragen nog:
ik ga mijn multiple als een soort spin maken, gewoon een vijftal kabels met elkaar verbinden.

maaaar: wat gebeurt er als de cv instort of de voltages verlopen? - geeft dit een leuk effect of helemaal niks meer?

en wat is een accentuator? en hoe maak je die?

en hoe kan je daar een inverter van maken? is dat zo simpel als gewoon van eentje de polen te verwisselen?
 
Origineel geplaatst door 2206
en wat voor een weerstand zit daar dan in? in die groene bvb?
De groene zijn limoen, voor een fris geluid, de blauwe zijn bosbessen die klinken wat zoeter.
 
Origineel geplaatst door 2206
en wat voor een weerstand zit daar dan in? in die groene bvb? kan ik die zomaar in de elektronicawinkel halen en tussen mijn patchkabels solderen?

juist nog wat gebrobeert met mijn 4potige spin, leuker dan een multiple, vooral als je' niet veel patchkabels hebt :)

+++oude vragen nog:
ik ga mijn multiple als een soort spin maken, gewoon een vijftal kabels met elkaar verbinden.

maaaar: wat gebeurt er als de cv instort of de voltages verlopen? - geeft dit een leuk effect of helemaal niks meer?

en wat is een accentuator? en hoe maak je die?

en hoe kan je daar een inverter van maken? is dat zo simpel als gewoon van eentje de polen te verwisselen?

het lijkt me wijs als je je even inleest in electronica. er zijn hier vast mensen die het je kunnen uitleggen (ik ben niet zo'n
uitleggert...) maar dit is volgens mij echt ernstige basis electronica....
Koop of leen wat boeken, heb je echt veel meer aan.
 
en hoe kan je daar een inverter van maken? is dat zo simpel als gewoon van eentje de polen te verwisselen?

dat heb ik me dus ook al eens afgevraagd, is het voldoende om de twee draden aan zo'n jack aansluiting om te wisselen om een lfo bijvoorbeeld 180° te verschuiven ?
 
ok, ik zal eens kijken achter boeken. zijn er ook sites waar zoiets staat uitgelegd?

+voor die weerstandjes in de aks synthi pinnen heb ik wel hulp nodig denk ik.
 
Back
Top