Macbeth nieuwtjes

Re: Re: The X Factor! macbethstudiosystems

Re: Re: The X Factor! macbethstudiosystems

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Niks "exciting" aan dacht ik zo.

de prijs misschien.
 
ja hoor, was ook maar een grapje (van mij dan). de m3x vond ik al behoorlijk exciting, gewoon de 3 vco's en hun routingmogelijkheden + de rest. dus met wat extra knoppen en toetsen eraan zou het nog wel leuker kunnen worden.
 
Hij zou voor enkele dingen gerust (en het liefst milspec hufterproof) knoppen mogen gebruiken ipv klikpots... kan de prijs weer met een paar cent omlaag, misschien :). Bijv. voor waveform selectie en LFO snelheid.
 
plaatje

XFACTOR12c.jpg


En hier nog groter :)
 
Waar zit nou die midi? :D
 
ziet er mooi uit. ik hoop dat de potmeters anders bevestigd zitten dan op de rackmodule en als dan de prijs ook nog rond de 1250 uitkomt, dan wordt het nog wat.
 
Hij ziet er trouwens wel zo uit als het jongere stiefbroertje van de minimoog trouwens.
 
Gek genoeg vind ik de rackversie in dit geval mooier.

Waar ik eigenlijk ECHT benieuwd naar ben, is in hoeverre deze nieuwe versies inderdaad andere klankeigenschappen bezitten vergeleken met de oude M3X. Ken beweert van wel, maar het kan ook voor het grootste gedeelte marketingpraat zijn natuurlijk. Het zou mooi zijn als het ook daadwerkelijk iets toevoegt.
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Waar ik eigenlijk ECHT benieuwd naar ben, is in hoeverre deze nieuwe versies inderdaad andere klankeigenschappen bezitten vergeleken met de oude M3X. Ken beweert van wel, maar het kan ook voor het grootste gedeelte marketingpraat zijn natuurlijk. Het zou mooi zijn als het ook daadwerkelijk iets toevoegt.

als het niet zo is, vind ik het ook niet erg. ik vind dat de klank ook erg werd bepaald door de modulatierouting en die is uitgebreid, dus wie weet.
 
Hee Leo,

Hoe beschrijf je de klank van de m3x.

Lijkt mij wel een vette synth hoor....
 
organisch, eigenzinnig, zwaar analoog.

geen minimoog maar wel aan de zware kant, maar emt een rafelig randje. en door de modulatiemogelijkheden gaat dat organische analoge geluid alle kanten op. mooie synth trompet bv!
 
Alsof iemand met parkinson die trompet speelt? :confused:
 
Origineel geplaatst door stekke
De productie van de M3X lijn wordt volledig stopgezet door Ken op afspraak met mij. Hij zal zich toespitsen op de X-Factor dat een zeer veelbelovend apparaat is.

Hoeveel van die M3X2's (met extra patch points) zijn er nu eigenlijk gemaakt. Of is het bij een handvol prototypes gebleven? Heeft iemand van het forum er wel eens een gezien/in bezit (gehad)?
 
Het ziet er wel mooi uit.......:{

Doe mij maar een zwarte. Of nee, doe maar een witte....of...of....

Nou, doe ze allebei maar dan :D
 
Wel grappig dat je nu ook de VCO's kan ontstemmen.
 
Back
Top