spectralis

durf te wedden dat joerg zelfs nog op een zolderkamertje aan de spectralis zou doorwerken als de boel flopte.
Maar eigenlijk kan er niks meer floppen toch? het is gewoon een brute machine die nu al zijn geld waard is.

Toen ik de spectralis kocht (welliswaar 2e hands) had ik os.0.93 en wist ik dit ik dit beestje nooit meer weg wilde doen

Persoonlijk kan ik nog wel een aantal os upgrades gebruiken waarin het volgende zit

* midi clock uit
* realtime recording (zonder stoppen)
* equalising
* arpeggiator
* REX files ondersteuning

Al deze funkties zijn min of meer besproken met gebruikers en aangeboden om te verwerking in de spectralis. Geweldig toch!
En dit zijn nog niet eens alle ideen die Joerg heeft. Als het aan hem ligt gaat ie door tot Os. 2.0
 
Volgende maand probeer ik hem en wie weet blijft ie aan m'n vingers kleven...

Bedank Joerg alvast voor het tegen de stroom in zwemmen! Vette bakken als deze moesten er meer zijn!

Thx voor alle comments!
 
Ik werk voorlopig met een apple powerbook, logic pro 7 en logic control, daarnaast een PentiumIV met een pak softsynths. Als hardwaredoosje een DX200 waar ik onlangs opnieuw verliefd op ben geworden.
Een hw-synth bedienen kun je niet vergelijken met softsynths die je via muis en controllers moet bedienen, om maar te zwijgen van stabiliteitsproblemen en latency op PC's. De softsynths onder apple en logic hebben hieronder niet te lijden, doch het blijven virtuele dingen die je met de muis of externe controllers moet bedienen.
Een bak als de spectralis moet wel de max zijn...vandaar als iemand er ééntje teveel heeft staan, call me 8o)
Verder nog wat oudere synthracks (K2000RS, EX5R,...kopen en verkopen zoals iedereen hier trouwens)
Ik doe vooral aan loop and soundlayering voor chill-out produkties.
Verder nog een echte HARDWARE drum staan voor de creatieve en explosieve momenten}:|
Wat is jouw "corebusiness" pal?
 
Back
Top