Wifi-Konijn geeft GearAlert

Zwaar off topic maar dit is een stuk over Nabazdag in het Armeens 8D

Nabazdag, Nabazdag,.. heres nestel tzari tak.... Ari ertank mer tune...... Chem ga Chem ga dzer tune....
En dzer baki sev shune.. Hap kani,... Hap kani... templi botches ke tani.... :D
 
Origineel geplaatst door dob
Nuttige bijdrage.
Het is overigens "bedoening".
Heb je niks beters/leukers te doen dan je mening waar we niet om gevraagd hebben en die ons niet interesseert te geven?

nee, ik vindt leuk om jou te pesten :D
 
Ik kende dit konijn van www.thinkgeek.com . Zag er geinig uit... Alleen zou ik nooit een konijn toegang geven tot mijn e-mail! We weten allemaal dat schattige dingetjes de nare gewoonte hebben om de wereld over te nemen (furbies, wuppies, katten, cavia's). Nou zijn die allemaal nog betrekkelijk dwaas. Maar als die dingen opeens je e-mail gaan lezen.... :duivels: . It's a conspiracy I tell you, a conspiracyyyyyyyy!

Voor Java programmeurs lijkt het me wel leuk, ik ben er echter geen en denk dat ik dat ook nooit zal worden. Ik ben nu bezig met leren van C en daarna staan er nog een stuk of wat in de wachtrij (C++, Bash, Python , niet per definitie in die volgorde, het kan nog zijn dat ik Bash en C++ omwissel). Hoe dan ook, lijkt me wel een aardig apparaat.

Wat ga je hem nog meer voor 'nuttige' dingen leren?
 
Wat ik raar vind is dat het via de site van de fabrikant moet lopen.,
Volgens mij is die stap volledig overbodig en doen ze het alleen om marketing info te krijgen over wat mensen allemaal doen met hun computers.,
Ik krijg er een soort big brother gevoel bij.,
 
tja, who knows...

in ieder geval, voor zover ik begrepen heb kun je dat soort zaken wel vermijden door het beest zelf te programmeren:)
edit: blijkbaar toch niet, het verkeer lopt dus nog altijd via hun server
 
Laatst gewijzigd:
Plaagkop, die Sander!
Het is idd. een k*tkonijn, maar ik vind het geweldig.

Ook als je hem zelf programmeert loopt het verkeer via hun server. Ze weten alles wat ik ermee doe. Maar dat interesseert me niet. Het gaat hen voornamelijk erom dat ze de services zelf in de hand hebben; menig niet programmeur zal een abonnement moeten nemen. Maar door de API kan ik zelf services bouwen. Anders had ik hem ook niet gekocht, het ging me daarom. Een ledbalk die deze communicatiefunctionaliteiten had gehad had ik ook gekocht.. in eerste instantie was ik zelfs op zoek naar alleen een paar programeerbare leds ofzoiets.

Ik vind persoonlijk Java geweldig, maar de die-hard techies vinden het geloof ik een onvolwassen taal.
Het is de enige taal die ik ken, dus ik kan niet vergelijken.

Gisteren heb ik erbovenop geprogrammeerd dat als er niks is op het forum, ze me dat ook meld, en om me te troosten zegt ze dan hetgeen ze net gezegd heeft in "omdraaitaal". Dwz... "Gek konijn" zou dan "kek Gonijn" worden. Dat doet ie 25 keer op het laatst gezegde, en daar komt dan een halve onzin-zin uit. En dat is wel 's lachen :)
"It is not a good day for drooling over synths" werd gisteren zoiets als "It is ot na food gay dor ooling sover drynths".
Nouja dat algoritme en de klasse om dat te doen wilde ik toch al 's gaan schrijven, dus dat heb ik gisteren gedaan.

Verder heb ik nog niet echt idee'en voor nuttige functies, eigenlijk. Wil eerst ook wat ik nu heb technisch perfectioneren qua loggings etc., dat ie een logfile aanmaakt. Mss. een "random quote" functie. En mss. een weerbericht rond 7 uur 30, dan zet ik normaal de TV aan en kijk ik op teletekst wat voor weer het wordt.
Ik vind wel dat het totaal onzinnig moet zijn en lachen, of echt iets moet bijdragen aan het leven. Zoals het weerbericht.

Maar wat het nu doet, doet het perfect. Als ik b.v. ga rennen, en ik kom terug, zie ik als het oor scheef staat dat er gear is, en als ik dan op de hoofdknop druk, dan krijg ik te horen welke gearmeldingen ik gemist heb. Beam me up, Nabski!!
Het is 2006, at last :D

Denk ook eigenlijk wel dat ik m'n eigen POP3 mailalerts etc. ga bouwen een keer.
Leerzaam; ik leer hoe POP3 werkt, en bovendien: dan kost het geen geld en doet 't precies wat ik wil.
En dan alleen titel en afzender melden ofzo.
Aan de andere kant; mailbeheerders kunnen zo alle mail lezen die ze willen, hoor. Het MAG niet, ook niet van hun baas, maar of ze het echt niet doen.... er zijn wel meer dingen die niet mogen op deze wereld, he. Wat dat betreft is e-mail eigenlijk een stuk onveiliger dan echte post.
Maarja die kant wil ik hier niet op :)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top