Rubbercontacten Korg Monopoly

Lid sinds
2 juni 2003
Berichten
337
Locatie
Kerkrade
Ja ik weet; het is laat, maar ik kan niet slapen.
Wat ik me afvroeg: ik zag dat er een Korg Monopoly te koop staat, nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om aan rubbercontacten te komen voor deze synth. Bij Korg zelf bestellen gaat niet lukken, want dat heb ik ook al eens zonder succes geprobeerd voor mn Poly 61.
Is het ook mogelijk om uit een kapotte Poly 61 de contacten te halen en deze te gebruiken in de Monopoly?
 
Re: Rubbercontacten Korg Monopoly

Origineel geplaatst door NewStyleSascha

Is het ook mogelijk om uit een kapotte Poly 61 de contacten te halen en deze te gebruiken in de Monopoly?
Ja dat kan,wel voorzichtig met de rubberen strips..ook de prophet 600 en nog wat synyhs hebben deze contacten..:okdan:
 
Als alleen maar het grafiet van het rubber af is, kun je de bestaande rubbers ook nog wel repareren. Maar het kan ook zijn dat het rubber uitgedroogd en gescheurd is. Dan inderdaad vervangen.
 
Enig idee waar ik deze dan kan bestellen?
 
etaoin ..

etaoin ..

jij wilde de jouwe toch ook kwijt?
Die is helemaal goed,ik zou hem niet kopen met die kapotte contacten,die strips is lastig aan te komen..
Je kunt beter die van etaoin kopen..als ie hem nog kwijt wil??
Het is nl. een geweldige vette bak met veel meer mogelijkheden dan je denkt..
:okdan:
 
Re: Rubbercontacten Korg Monopoly

Origineel geplaatst door NewStyleSascha
Ja ik weet; het is laat, maar ik kan niet slapen.
Wat ik me afvroeg: ik zag dat er een Korg Monopoly te koop staat, nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om aan rubbercontacten te komen voor deze synth. Bij Korg zelf bestellen gaat niet lukken, want dat heb ik ook al eens zonder succes geprobeerd voor mn Poly 61.
Is het ook mogelijk om uit een kapotte Poly 61 de contacten te halen en deze te gebruiken in de Monopoly?

Ik kan je voor de Mono/Poly en de Poly61 nog wel onderdelen leveren.
PB me maar voor meer info.
Je kan er ook me langskomen.
Ik woon ook in Kerkrade, dus...
 
Cool, ben je toevalig diegene die een Polysix te koop heeft staan op 2ehands.nl ?
 
10 Punten ;)

Ik heb binnenkort 2 x een Polysix te koop, en nog een paar leuke instrumenten.
Interesse ??

PB maar voor info / afspraak
 
Back
Top