DSF Meeting 2006?

Origineel geplaatst door Sly Dog
12 juni!? Das op een maandag... :o:
Zo krijg je natuurlijk nooit Leeuwarders in Tilburg, hè? :D

Sorry Sly Dog maandag de 12-de is maar gauw eentussendoortje t's geen meeting komende seizoen komt erweer een nieuwe in de wintermaanden zal direct als t seizoen begint een zaterdag plannen bij de big-boss(dat moet echt een halfjaar vantevoren).
Verder gebeurd/ komt er iets in Ljouwert op synthgebied.......meeting ofzo8D ben benieuwd hoe het daar leeft ik kom tenslotte oorspronkelijk ut Akkrum (mijn ouders wonen ernog)
 
Origineel geplaatst door gjb68
Sorry Sly Dog maandag de 12-de is maar gauw eentussendoortje t's geen meeting komende seizoen komt erweer een nieuwe in de wintermaanden zal direct als t seizoen begint een zaterdag plannen bij de big-boss(dat moet echt een halfjaar vantevoren).
Cool, probeer ik er dan wel bij te zijn.

Origineel geplaatst door gjb68
Verder gebeurd/ komt er iets in Ljouwert op synthgebied.......meeting ofzo8D ben benieuwd hoe het daar leeft ik kom tenslotte oorspronkelijk ut Akkrum (mijn ouders wonen ernog)
Een meeting in Leeuwarden houden is niet echt reëel aangezien de meesten het te ver weg vinden liggen.
Akkrum haha, daar ben ik afgelopen zondagochtend in alle vroegte nog vanuit Heerenveen naar toe gelopen! Ik kwam met een maatje van een houseparty in Heerenveen af en we zaten om 7 uur op het station op de trein richting LWD te wachten, maar die bleek pas om 8:30 te komen. En aangezien we daar ook niet wilden blijven wachten en verkleumen, kwam die vriend met het ingenieuse idee om langs het spoor richting AKkrum te lopen, dat volgens hem ongeveer 5 kilometer verderop lag. Mooi niet dus! Bleek 17 kilometer verderop te liggen en we waren op een gegeven moment al zo ver dat teruggaan ook geen zin meer had. :o: Vervolgens de volle rit maar uitgelopen aangezien we constant aan weerszijden omringd werden door sloten (en dus ook niet een andere kant dan voor of achteruit konden gaan).
Om het feest helemaal compleet te maken misten we ook nog eens de trein die we wilden nemen op 5 minuten na zodat we nog even drie kwartier konden bijkomen op Station Akkrum. :stupid
 
Ok het is nu dus officieel de meeting aankomende zomer.
Het word weer op de zelfde locatie op de Botersloot te Rotterdam.
We kunnen weer gebruik maken van het Berlage Instituut.
De datum word Zondag 30 Juli er zal een show gedeelte zijn waar een ieder zijn gear kan showen.
Ook dit jaar weer worden de koptelefoons verplicht en vragen ween bijdrage van 5 euro (betalen bij de deur).
S'avonds is er plaats voor live acts (geen complete bands ivm ruimte).
Meer info volgt!
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ok het is nu dus officieel de meeting aankomende zomer.
Het word weer op de zelfde locatie op de Botersloot te Rotterdam.
We kunnen weer gebruik maken van het Berlage Instituut.
De datum word Zondag 30 Juli er zal een show gedeelte zijn waar een ieder zijn gear kan showen.
Ook dit jaar weer worden de koptelefoons verplicht en vragen ween bijdrage van 5 euro (betalen bij de deur).
S'avonds is er plaats voor live acts (geen complete bands ivm ruimte).
Meer info volgt!
Tof! Vorig jaar was erg leuk! Ik kom als 't meezit zeker weer!
 
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Tof! Vorig jaar was erg leuk! Ik kom als 't meezit zeker weer!
Dan reis ik met je mee! 8)
Misschien is het een idee om een noordelijke carpool op te zetten? Als we met de trein moeten reizen, moeten we weer zo vroeg huiswaarts.
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Ok het is nu dus officieel de meeting aankomende zomer.
Het word weer op de zelfde locatie op de Botersloot te Rotterdam.
We kunnen weer gebruik maken van het Berlage Instituut.
De datum word Zondag 30 Juli er zal een show gedeelte zijn waar een ieder zijn gear kan showen.
Ook dit jaar weer worden de koptelefoons verplicht en vragen ween bijdrage van 5 euro (betalen bij de deur).
S'avonds is er plaats voor live acts (geen complete bands ivm ruimte).
Meer info volgt!

*kick*

30 juli probeer ik vrij te houden!
Er kunnen mensen met me meerijden (DSF nooooord!) aangezien ik o.a. over groningen kom.
Wat wil ik meenemen? Een future retro 777, een TB303 met kenton socket 5 kit en eventueel een derde bakje (afhankelijk van wie wat meeneemt).

-C-
 
Cool... 30 juli dus. Mmm.... misschien dat ik m'n Oberheim OBXa met DSX dan wel kan meenemen.
Of anders de Kawai K5000s. We zien wel...
 
als ik vrij geregeld krijg kom ik zeer zeker langs!

Gaan we weer naar dezelfde eettent als vorig jaar?:D

Ik heb er nu al zin in en zal dit jaar maar wat meenemen!


:mega:
 
ik kom ook! weet niet wat ik mee zal nemen, ligt een beetje aan wie wat meeneemt en of iemand uberhaupt mn meuk wil checken :D

misschien MPC, MD en ION?
 
fjoesz> als jij je MPC meeneemt hoef ik hem deze keer niet mee te slepen.
Neem ik ehm.... de korg 707 mee en mijn geheime vocal wapen ;)

-C-
 
Lieve moderators!

Lieve moderators!

mag deze thread

misschien een linkje op de frontpage krijgen?

Meeting 2006! wie komt?!

-C-
 
Deze moet zeker op de frontpage komen!

Hanz doe je werk!
 
We maken er wel even een aparte thread voor.
Misschien wil Mono (of iemand anders) even een goeie startpost maken?
Plaats 'm maar even in deze thread, dan splits ik 'm wel af.
 
Ja goed plan :)

En ik vind dat mono ook wel een complimentje verdient dat hij zich er nu al voor het 2e jaar mee bezig houdt :).

:halleluja

-C-
 
Mono is de man van de meetings :okdan:

dit jaar ook weer zuipen?:mega:
 
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Iemand die alvast een goedkope parkeerplaats in de buurt weet? Parkeren voor de deur was vorig jaar wel fijn, maar ook vrij prijzig. =(

Achter de goudsesingel is een wijk waar je nog gratis kan parkeren, is niet meer dan 500 m lopen.
(zoek maar oa op Brussestraat)
 
Er is ook een parkeergarage vlak in de buurt... (5 min lopen) al moet je dan wel even letten op de sluitingstijden.
 
ik wil mijn MPC 2500 wel meenemen als daar interesse voor is?

..en mijn Nordrack 3 kan ook..

Hoor het wel.
 
Back
Top