Signum S1100 akaisampler nu GRATIS!

s1100.jpg



Je vindt hem hier V.3.3
 
installatie van het programmaatje soundCDbox werkt niet. is dit geen grap ? er blijken files te missen...
 
Origineel geplaatst door MSDOS
Laat het nou niet gebeuren dat ooit de Fairlight, Synclavier en de Waveterm... soft gaan worden.
078.gif

Uad is toch al een tijdje met een fairlight gekomen?
 
Origineel geplaatst door Jitterbug
installatie van het programmaatje soundCDbox werkt niet. is dit geen grap ? er blijken files te missen...

Yep, zelfde probleem hier... De Sampler werkt wel...
 
Mooie soft.
Maar laat 1 ding duidelijk zijn : Dit is geen Akai sampler.
Daarvoor moet u zich iets in de "S" reeks aanschaffen.
 
ow stoer hij bestaat dus toch ! Heb ooit een beta versie gehad. Die deed niet enorm veel maar de GUI was exact de S1000.
Goed om te zien dat ze toch 4 jaar later verder hebben ontwikkeld en hem af hebben... Jammer dat ik nu naar mac ben geswitched;)
Maar goed kzal me windhoosbak eens afstoffen en hem eens uittesten !
 
Even on topic:
Ik heb dit beestje geinstalleerd maar ik zie nergens een of andere manier om een bulk drum samples in een keer in te laden. Ik ben een s1100 leek. Is hier een manier voor?
Als ik meer dan een sample probeer in te laden bij het maken van een new program gaat dat niet, =(
Help?!
 
Ik ben ook wel benieuwd of dit programmaatje nu in staat is complete Akai programs inclusief samples in 1 keer te laden. Kontakt kan dat iig wel, maar dat is niet gratis en ik heb het niet.

Het zou handig zijn als je met deze softsampler Akai programs+samples kon lezen...al is het puur als sample player.
 
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Ik ben ook wel benieuwd of dit programmaatje nu in staat is complete Akai programs inclusief samples in 1 keer te laden.
Het zou handig zijn als je met deze softsampler Akai programs+samples kon lezen...al is het puur als sample player.
Dat doet dit programma wel. Alleen ik kan dat niet testen; dat ding begint over scsi drive voor het lezen van Akai CDs.
 
Shit..krijgen we dat weer.
CDXtract enzo hadden ook altijd een SCSI Drive nodig om Akai CD-s te kunnen lezen.
Ik gebruik allang geen SCSI meer.

Toch maar Kontakt overwegen dan...die kan het zonder SCSI drive.
 
Back
Top