• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Shuttle SS40 & SS50 Barebones

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rhy

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2001
Berichten
723
ss40g.jpg

# Shuttle SS40G
# AMD Athlon XP 2000+ processor
# 2x 256=512MB Crucial PC2100 DDRam @ CAS2
# 3.5" 1.44MB Diskdrive
# Maxtor D740X 80GB 7200rpm 2MB
# Lite-On 24x10x40 IDE CD-RW
Prijs: 875 euro
Heeft eerst mijn Hoontech DSP2000 ingezeten (is al verkocht aan forum bezoeker ;) ) ... echt perfect voor het maken van muziek. Geen brakke VIA chipsets trouwens vanwege gebruikmaking van SIS. Geen AGP slot ... maar wat moet je met AGP in een muziekbox? Dan liever 2x PCI voor goede geluidskaarten.

ss50.jpg

# Shuttle SS50G
# Intel Celeron P4 1.7Ghz Boxed Retail
# 256MB PC2100 DDRam
# 3.5" 1.44MB Diskdrive
# Maxtor D740X 80GB 7200rpm 2MB
# Aopen 1240 DVD-rom (12x DVD, 40x CD)
Prijs: 725 euro

Kenmerk van SS50G ... veel herrie ... nou niet deze dus, heb 'm vrijwel geruisloos gemaakt. Ookal heeft de SS40G een betere performance dankzij snellere processor, maakt P4 natuurlijk gebruik van SSE2 wat weer leuk is voor software synthese! Daarover gesproken ... koppel de 2 barebone via firewire/MIDI aan elkaar een maak gebruik van Cubase VST link! (het is maar een idee ;) )

Verkoop ivm tijdgebrek. Inclusief originele doos, handleiding, etc.

Voor meer info, zie: http://www.ece-it.nl/sales/pc/barebone.htm
(niet commercieel! gewoon mijn eigen webpage waar ik ook eigen studio dingetjes op verkoop).
Deze barebones zijn echter nog geen 2 maanden oud en geoptimaliseerd voor muziekstudio doeleinden.

Of in het algemeen: http://shuttle.ece-it.nl

Je kunt me bereiken via PB, mail, ICQ (9500006), msn (kasteleijn@hotmail.com)
 
Laatst gewijzigd:
kleine wijziging in de specs ... beide machines worden nu met 1x256MB Crucial CAS2 DDRAM geleverd. En zijn de AOpen en CDRW drives gewisseld van machine.

De SS40 kan nu dus ook gebruikt worden als geruisloze DVD/DivX afspeel unit. Ookal doe je deze PC dan mega te kort aangezien ik al mijn muziek erop maakte met software syntheseze en erook op afmixte (icm Hoontech DSP2000).

Voor de prijzen betekent dat ik voor SS40 set 750 euro, en voor SS50 set 650 euro wil hebben.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top