Bericht: Masterclass Sound Design

Origineel geplaatst door divi
super interessant zo n cursus! hoop dat je t volgend jaar nog doet...
wel grappig : t is een 'master class', maar 'er zijn geen specifieke kennis eisen om mee te kunnen doen aan deze masterclass training.'...
dus, ben je n nul? een middagje bij rob en je bent de master!:geslaagd:

Ik zie dat je nog nooit een masterclass op een conservatorium hebt meegemaakt. Er wordt meestal vanuit gegaan dat je wel een beetje van de zaken afweet. Als je echt niet weet wat een VCA is, tja...
Wanneer een beroemde pianist een master geeft, dan heeft de student die de les krijgt een stuk dat de master vaak speelt ook ingestudeerd. Dan moet hij of zij voorspelen en de master geeft de aanwijzingen, wat nou het verschil tussen de student en de master maakt. Aan het eind is de student dan ook niet een master, hoor, maar weet hij iets meer, vooral over interpretatie, waarmee hij of zij weer een paar jaar vooruit kan.

In ons geval blijft Rop de master en jij een nul beetje plus... :)

Wout
 
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik zie dat je nog nooit een masterclass op een conservatorium hebt meegemaakt. Er wordt meestal vanuit gegaan dat je wel een beetje van de zaken afweet. Als je echt niet weet wat een VCA is, tja...
Wanneer een beroemde pianist een master geeft, dan heeft de student die de les krijgt een stuk dat de master vaak speelt ook ingestudeerd. Dan moet hij of zij voorspelen en de master geeft de aanwijzingen, wat nou het verschil tussen de student en de master maakt. Aan het eind is de student dan ook niet een master, hoor, maar weet hij iets meer, vooral over interpretatie, waarmee hij of zij weer een paar jaar vooruit kan.

In ons geval blijft Rop de master en jij een nul beetje plus... :)

Wout
hmz... ik krijg de indruk dat mijn intellectuele capaciteiten hier ietwat onderschat worden. die post was een GRAP en niet meer of minder. mijn Vlaamse humor is blijkbaar wat hoogegrepen voor die lagelanders hier ;)
 
Origineel geplaatst door divi
hmz... ik krijg de indruk dat mijn intellectuele capaciteiten hier ietwat onderschat worden. die post was een GRAP en niet meer of minder. mijn Vlaamse humor is blijkbaar wat hoogegrepen voor die lagelanders hier ;)

Tja, dat het een grap was kwam niet zo erg duidelijk over. Maar Vlaams? Ik was in de veronderstelling dat je in 'La-la-land' woonde? ;)
Toch maar een beetje voorzichtig zijn met alles in de grap trekken, zou ik zo denken. Het risico te nemen niet helemaal serieus meer genomen te worden is niet erg leuk en dan biedt zelfs een Vlaamse afkomst geen redding meer...:biertje:

Wout
 
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Tja, dat het een grap was kwam niet zo erg duidelijk over. Maar Vlaams? Ik was in de veronderstelling dat je in 'La-la-land' woonde? ;)
Toch maar een beetje voorzichtig zijn met alles in de grap trekken, zou ik zo denken. Het risico te nemen niet helemaal serieus meer genomen te worden is niet erg leuk en dan biedt zelfs een Vlaamse afkomst geen redding meer...:biertje:

Wout
hehe lalaland is een Belgische kolonie, nooit van gehoord?
leuke plek, alleen uitkijken met de braincellzz:D

maar nu schiet me een combinatie met de woorden 'topic' en 'off' te binnen...
 
Zaterdag 6 Maart

Zaterdag 6 Maart

Hoi,

Bij voldoende aanmeldingen is er weer een masterclass zaterdag 6 Maart.

Groeten,
Rob
 
Met hoeveel korting (nederlandse humor; men is gewaarschuwd) ???


Namens de kleintjes,
ISPdeRuiter
 
Origineel geplaatst door Racy Dieven
Met hoeveel korting (nederlandse humor; men is gewaarschuwd) ???


Namens de kleintjes,
ISPdeRuiter

DSF korting ;)
See Da Homepage

Cheers,
Rob
 
Origineel geplaatst door Digdoj
Krijgen we dan "les" met Albino 2?

Hoi,

Zeker!

Cheers,
Rob
 
En toen kwam ik erachter dat Echt in Limburg ligt =(
Bestaat er een groep uit Groningen die ooit die wereldreis met me wil gaan maken? Vervoer is geen probleem - eigen auto -, 7 uur rijden in totaal wel (ivm gezelligheid).
 
Origineel geplaatst door RedTitan
En toen kwam ik erachter dat Echt in Limburg ligt =(
Bestaat er een groep uit Groningen die ooit die wereldreis met me wil gaan maken? Vervoer is geen probleem - eigen auto -, 7 uur rijden in totaal wel (ivm gezelligheid).

Groningen - Echt in 7 uur ?!?!?

U rijdt brommobiel ofzo ?
 
Origineel geplaatst door RedTitan
groep uit Groningen die ooit die wereldreis met me wil gaan maken? Vervoer is geen probleem - eigen auto -, 7 uur rijden in totaal wel (ivm gezelligheid).
Heb wel zin in zo een wereldreis, :yamaha:
Kom zelf ook uit omg. Groningen
heb PB gestuurd
 
@ Gemmetje:
Ik ben van het optellen van zowel de heenreis als de teruggang. Staat er toch correct -> 7 uur reistijd. :engel:

Ik zal ff kijken wat ik wanneer kan. :eureka:
 
Origineel geplaatst door RedTitan
@ Gemmetje:
Ik ben van het optellen van zowel de heenreis als de teruggang. Staat er toch correct -> 7 uur reistijd. :engel:


:bekdicht: ik erken mijn meerdere in de betere wiskunde.........
 
Zaterdag 1 Mei

Zaterdag 1 Mei

Hoi,

Hij is er weer, bij voldoende aanmeldingen zaterdag 1 Mei.


Groeten,

Rob
 
Zaterdag 26 juni

Zaterdag 26 juni

Hoi,

Zaterdag 26 juni is een masterclass training.
Er is nog plek voor twee mensen.

Groeten,
Rob


Ps. Er komen trouwens mensen uit de regio Amsterdam en Arnhem
 
Back
Top