ruis in Teebee ?

Het is inderdaad een goed apparaat en de service is ook goed.
Kreeg na een dag al antwoord van Robert op mijn vraag laast via e-mail.

Ik heb een vervangende weerstand er in gesoldeerd en het geluids karakter is het zelfde gebleven gelukkig.
Of de ruis/volume verhouding veranderd betwijfel ik maar ik moet het nog beter testen.EDIT : Het volume is inderdaad wat harder geworden dus het is zeker aan te raden voor mensen met een MKI
Nu eerts de accent meer WOW geven wat volgens Robert ook simpel met een weerstand vervangen kan.

Als dat werkt ga ik een pretsigaret draaien en lekker spelen met de knoppen.:D
 
Laatst gewijzigd:
Alle twee de hardware updates zijn klaar : Volume is harder en accent heeft inderdaad meer "wow".....wow:D
Kosten van dit gebeuren 0,10 euro:D

@ReSoNaNcE : Bedankt voor het aansporen van de hardware update

Foto is na de update.
 

Attachments

  • syntecno teebee hardware update copy.jpg
    syntecno teebee hardware update copy.jpg
    180,3 KB · Bekeken: 54
Laatst gewijzigd:
hehehe .. heel die ruis valt me niet op bij mijn tb303 .. maarja prille liefde maakt blind zegt men .. :luv:
 
Origineel geplaatst door D Sinister
Alle twee de hardware updates zijn klaar : Volume is harder en accent heeft inderdaad meer "wow".....wow:D
Kosten van dit gebeuren 0,10 euro:D

@ReSoNaNcE : Bedankt voor het aansporen van de hardware update

Foto is na de update.

hehe vet man .... ik moet hier ook maar es naar kijken .... kreeg je die knoppen er ook een beetje makkelijk af?
kun je es geluidsdemo plaatsen?

veel plezier met je pret sigaret :peukie:
 
De knoppen gaan er makkelijk af met een fittingschroevendraaier en een verstelbare moersleutel of een plattebek tang.
Ik zelf heb het met een tang gedaan want ik had niets anders.
Verder een soldeer station met scherpe punt.
Ik ben geen pro soldeerder dus ik heb om de weerstanden los te krijgen een bindertje van een boterhamzakje gestript en die onder het weerstandje door getrokken zodat ik er wat makkelijker bij kon en het weerstandje niet beschadigde met een tang ofzo. Beetje hobbybob methode maar het werkte en niets is stuk gegaan.

Hier het resultaat:

Cutoff een kwart open, resonance open, filter dicht, decay dicht

Op alle noten staat de accent aan (127)

Ik speel een beetje met de cutoff.

Geen efx geen compressie, 909bd is uit een drumstation.
 

Attachments

  • teebee hardware update.mp3
    1.003,5 KB · Bekeken: 54
ben de laatste tijd weer helemaal in de TB stemming, heb de Teebee ook regelmatig gebruikt laatste dagen, en nu ik nog eens naar je voorbeeldje luister hoor ik dat ''wow'' toch wel duidelijker als toen... echt duidelijk een vooruitgang

wel jammer dat je mp3 zo clipped.... was net op je soundclick page, en t viel me op dat veel van je muziek te overstuurd klinkt.. wat voor geluidskaart heb je? kun je nog een teebee lijntje posten, alleen dan niet op elke note accent?
en iets zachter opnemen graag :)

:biertje:
 
Back
Top