Access virus TI... usb

@controller: nee. Zit er nog niet in zoals we al eerder zeiden. Ik hoop in 1.08.

@cd: vergeet die cd. Gooi 'm weg ofzo :D Is oude software, hetgene wat je downloadt is nieuwer.

@files: die Virus TI.dll hoort daar idd te staan, je zou verwachten dat het werkt.
 
gaat em even updaten met 1.07, das inderdaad het eerste wat ik moet doen....

Die remote controller heb ik lings laten liggen, maar das aardig dat je daar even over hebt. Denk dat het nog niet met 1.08 komt maar goed. Verwacht er denk ik ook veel te veel van...
dan wat het gaat worden...

Thanx

Houd jullie op de hoogte !!
 
Mwah, als het zoals op onderstaand plaatje wordt, dan is het mij uitgebreid genoeg. Als je sysex uit kan spugen dan kan het niet veel dieper gaan denk ik. Als het alleen maar controllers zijn dan vind ik het een beetje te beperkt.

VirusControl-Remote-256a3e9b1bd5463d6e9b027c5dd5e280.jpg
 
Ik wil gewone synths hardware/software door de TI kunnen trekken....

LFO's, filters, OSC's, effentenbak, vocoder, matrix ?? :D ( zal wel niet) maar gewoon alles....
 
Je snapt blijkbaar niet wat de controller optie doet. Je kan hiermee de knoppen en andere dingen van synths aansturen. Handig als je bv VSTi knoppen wil besturen of een synth zonder knoppen (of in mijn geval een synth met gesloopte knoppen :D)

Je kan nu ook al de synth engine gebruiken om inkomend geluid te verneuken. Hoe staat op p107 van de 1.07 manual (hoe toepasselijk). Dit kon volgens mij al met de Virus A.
 
Ik heb nu 1.07 geinstalleerd en het werkt tot zover ik kan beoordelen perfect.

Ik kan inderdaad de Vst'openen....

Echter nog een paar kleine dingen:

1. wanneer ik bijv. zo'n Tiesto soundset inlaad ( bijv. soundset 1 ) wordt deze dan in een van de 4 RAM banken gezet ?
Laat ik het zo zeggen alles wat ik ga inladen, wordt dit in de RAM banken gedaan ( dus ; in een van de 4, zijn deze telkens mijn wisselbanken ?? )

2. Hoe moeten mijn in en output staan, want dat heb ik niet helemaal helder...

IN; TI midi OUT ; TI synth.... ? of IN; TI synth en OUT; midi TI ? ( voor op te nemen )

3. De audio-kaart deed het vreemd genoeg in 1.06 wel en nu 1.07 ( nog ;) niet.... moet ie internal of external ( VST multitrack )
 
Oke, dan ga ik eerst 1.07 instaleren.

2 vraagies hierover :

-Is dan meteen mijn TI controller ook geupdate ? Aangezien dit 2 losse dingen zijn ?
- Dit betekend dat ik de TI cd moet de-instaleren en daarna ( nadat de TI 1.07 heeft ) opnieuw de virus cd moet instaleren ?


Wat ik nog even wil melden is het volgende :

Ik heb in de map steinberg > vst pluggins > access music de volgende dll. bestanden staan;

- gd plus.dll
- msvcp71.dll
- msvcr71.dll
- virus TI dll.
-virus usb .dll


wil je plz al die .dll uploaden op zippyshare en naar mij sturen
 
Back
Top