siel dk70 bewaar probleem:)

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
ik heb gister een dk 70 je gekocht best een leuk dingetje met eigenlijk best vette geluiden (ik hoorde er zoveel negatiefs over) maar goed. ik heb het id dat ie niet saved :( maar dat kan aan de batterij(?) liggen ofzo dacht ik....
maar zijn die batterijen ook te vervangen??? een bepaald soort???
ikhoorgraag

:P

groetn

remco
 
Hoe het met de Siel zit weet ik niet, misschien gewoon ff openmaken? Bij m'n Korg Poly-61 had ik ook dat probleem en daar zat zo'n "halve penlite" op de print. Die heb ik eraf gehaald (lekte op de printsporen) en er een knoopcel (CR2032) voor in de plaats gezet.
 
humz

humz

Origineel geplaatst door Eraser127
Hoe het met de Siel zit weet ik niet, misschien gewoon ff openmaken? Bij m'n Korg Poly-61 had ik ook dat probleem en daar zat zo'n "halve penlite" op de print. Die heb ik eraf gehaald (lekte op de printsporen) en er een knoopcel (CR2032) voor in de plaats gezet. [/QUOTE

ik ben niet zoon synth do hetzelver(kz9ou wel willen) ik zal wel een beetje duidelijke instructie hiervoor moet hebben.. vinnet zonde om hem te gaan slopen dan saved ie maar ff niet:)
 
misschien woont er wel een SF-er bij je in de buurt die het wil/kan doen.
 
..

..

Origineel geplaatst door Eraser127
misschien woont er wel een SF-er bij je in de buurt die het wil/kan doen.

kijk dat zijn woorden
 
Hoi,

er staat me iets bij dat de eerste 40-50 presets niet te overschrijven zijn.

Heb je al eens geprobeerd om op een hogere plek iets weg te schrijven?
 
ja

ja

da heb ik geprobeerd aleen waneer ik op write druk verander het weer in het geluid dat het was voor je het gng editen
 
Re: ja

Re: ja

Origineel geplaatst door CptCRxCK
da heb ik geprobeerd aleen waneer ik op write druk verander het weer in het geluid dat het was voor je het gng editen

Als je de DK-70 aanzet, dan staat ie standaard op write disable. Door parameter 91 op '1' te zetten, zet je write enable aan en daarna kun je als het goed is je eigen patches opslaan. Je eigen patches kun je opslaan onder patch 40 t/m 49.
 
Re: Re: ja

Re: Re: ja

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Als je de DK-70 aanzet, dan staat ie standaard op write disable. Door parameter 91 op '1' te zetten, zet je write enable aan en daarna kun je als het goed is je eigen patches opslaan. Je eigen patches kun je opslaan onder patch 40 t/m 49.
haha ok dan vandaar... dus aleen 40 t/m 49 haha zal wel italiaans zijn:P
thnx voor de hulp ga et zo meteen testen
 
Ja en anders gewoon openschroeven en batterij vervangen. Stelt niks voor. Is dacht ik een 3V horloge ding of zo'n blauw soort van busje. (=3 knoopcellenopelkaar met een plasticje eromheem) Kan vast gesolseerd zitten.
Je kan ook een rampack kopen, dan heb je 50 patches om te saven.
Check voor handleiding en rampack (zie ex-80/dk80 onderaan)mijn Siel site.(link beneden).
 
Back
Top