• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te Koop]: Yamaha A3000 sampler, FB01 fm-synth en Kawai XD5 drumsynth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door David
Toch wel opvallend hoeveel stuks van die Yamaha A3000 worden gedumpt! Zou iedereen hier een min of meer gelijkaardige reden voor hebben?

(sorrie moderator voor het off topic gehalte van het volgende, maar ik MOET ff reageren)

Dit is een supersampler. Gekocht en vereerd en altijd in mijn rack gebleven; nooit meer gezocht naar wat anders.

Je kan hier freaky dingen mee; ik heb b.v. laatst een "sl-1200 stop" die mooi kan zijn op een snare (pzieeeewhhhhhhkachaaaahaaaaaaaaahhhhhh) nagebouwd; de A3000 zo ingesteld dat ie als ik de drumloop stop (gewoon midi note off) hij altijd stopt a la sl-1200.
Ik kon het zelf niet meer van echt onderscheiden, de vertragingscurve klopte gewoon.

Beats me! Met dit ding kun je voor de verandering creatief gezien WEL de kant op die je in je hoofd hebt!!
:okdan:
 
....ze worden niet meer gemaakt...dus als hij kapot gaat heb je een probleem...?
 
Origineel geplaatst door Bass
....ze worden niet meer gemaakt...dus als hij kapot gaat heb je een probleem...?

:frons:Tuurlijk niet, dan laat je um gewoon repareren...

Anders zo niemand meer in een oldtimer rijden of 'vintage' syhths gebruiken.
 
...laten repareren...

Ik had een ESQ 1 met een lege interne batterij..zou 100 piek kosten om te vervangen...

Heb het zelf voor een 10tje gefixt!!!!
 
ok de Kawai XD5 is verkocht aan ons gewaardeerde forum-medelid Dob..... binnenkort zal ik ff wat soundfonts van de preset-sounds beschikbaar maken voor de liefhebbers....

Olaf
 
-offtopic- Ben jij nou de Olaf die mijn sampler wilde kopen Olaf ? Nee toch zeker ?
 
nee, ik wil een sampler VERkopen ;)
 
ik accepteer ook geen creditcard ;)
is nog wel te koop, maar heb een bod van 600 euro op marktplaats....dusse...
 
bumper..die marktplaats deal ging niet door........ maargoed...wie wil mijn A3000 V2 kopen? biedt maar....... vraagprijs heeft geen zin meer geloof ik......
 
ok dan...... prijsverlaging! 425 euro:Yamaha A3000 V2 sampler, 64MB RAM, 1GB interne IBM harddisk, originele manuals en diskettes, 3-tal teklab A3000 sample-CDs (synths, house/trance en breaks/electro), externe SCSI Cd-rom drive, Diamond PCI scsi-card... nooit buiten studio geweest, niet bij gerookt, bijna niet gebruikt, 1e eigenaar

Olaf
 
verkocht! :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top