Korg 01/W FD niet bij stem

Nope

Nope

Origineel geplaatst door sunny
kom je dan wel naar de meeting?:doei:

Nee......

zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen (hinkstapspringen op de maan, de zon in japan onder zien gaan en van die dingetjes.)
 
Re: Nope

Re: Nope

Origineel geplaatst door NyaH
Nee......

zoveel te doen, ik heb nog zoveel te doen (hinkstapspringen op de maan, de zon in japan onder zien gaan en van die dingetjes.)
Op de maan; das natuurlijk wel veilig voor de 3 octaafs master klavier- gebit als je per ongeluk tijdens een sprong valt*D
 
Origineel geplaatst door Synthfraek
Voerman brengt de Korg reparaties naar Music Service Center in Beegden (www.music-service.nl).
Met dit bedrijf kan je ook direct contact opnemen :eureka:

Ehhh,....Volgens mij ben ik het herstelbedrijf van Voerman maar ik kan het mis hebben.
Korg, Akai, Marshall, Mesa Boogie, en Vestax komen dagelijks mijn werkplaats in.

Greetz,

Mike
 
Wat er gebeurd is met je Synth is vrij eenvoudig.
Doodgewoon een verouderingsproces van een 6-tal Elco's waardoor er veel vervuiling op het mainboard komt en er worden daardoor ook een aantal weerstandjes vernietigd waardoor er weer een referentie-spanning wegvalt.
Ik zit in Meppel met mijn reparatiebedrijf.
Check de URL onder aan deze boodschap.

Greetz,

Mike Philco
 
Origineel geplaatst door Mike Philco
Wat er gebeurd is met je Synth is vrij eenvoudig.
Doodgewoon een verouderingsproces van een 6-tal Elco's waardoor er veel vervuiling op het mainboard komt en er worden daardoor ook een aantal weerstandjes vernietigd waardoor er weer een referentie-spanning wegvalt.
Ik zit in Meppel met mijn reparatiebedrijf.
Check de URL onder aan deze boodschap.

Greetz,

Mike Philco

Hey Mike,

Bedankt voor je reaktie. Bij de eerste reparatie in Wezep zijn deze zaken idd geconstateerd en opgelost. Nu blijkt de DRAM niet meer jofel te zijn, dus die is deze keer vervangen (door serviceconnection in Almere Haven (Thanks Turtle!!!) en al mijn EFXs doen het weer als vanouds.

Maar, ik houd je URL voor de toekomst even in het achterhoofd, je weet maar nooit :D

Hehe, kan ik eindelijk dat ding gaan programmeren, want tot nu toe heeft ie meer bij de reparateur gestaan dan bij mij thuis.

greetz,

JB70
 
Veel plezier met je Korgje dan! Ben benieuwd naar de tracks die je ermee maakt. :okdan:
 
Origineel geplaatst door Mike Philco
Wat er gebeurd is met je Synth is vrij eenvoudig.
Doodgewoon een verouderingsproces van een 6-tal Elco's waardoor er veel vervuiling op het mainboard komt en er worden daardoor ook een aantal weerstandjes vernietigd waardoor er weer een referentie-spanning wegvalt.
Ik zit in Meppel met mijn reparatiebedrijf.
Check de URL onder aan deze boodschap.

Greetz,

Mike Philco

Dan heb ik nog wel wat voor je:

Ruisende (brommende) Kawai K5 die een nieuwe achtergrondverlichting nodig heeft.
Yamaha SY77 die ook niet al te helder in scherm is.
 
Origineel geplaatst door NyaH
Dan heb ik nog wel wat voor je:

Ruisende (brommende) Kawai K5 die een nieuwe achtergrondverlichting nodig heeft.
Yamaha SY77 die ook niet al te helder in scherm is.

Dan mag je blij zijn dat de Yamaha niet bromt, anders wordt je door een lolbroek gelijk doorverwezen naar de plaatselijke fietsenmaker 8o)

PS. Heb je die SY77 al lang? Ik heb hem een jaartje gehad, maar kon er toch niet veel mee beginnen....ben ook niet zo'n Yamaha type.

greetz,

JB70
 
Origineel geplaatst door jebe70
Dan mag je blij zijn dat de Yamaha niet bromt, anders wordt je door een lolbroek gelijk doorverwezen naar de plaatselijke fietsenmaker 8o)

PS. Heb je die SY77 al lang? Ik heb hem een jaartje gehad, maar kon er toch niet veel mee beginnen....ben ook niet zo'n Yamaha type.

greetz,

JB70

Ik heb een paar honderd sounds voor dat ding, veel eigenbouw. Dat ik er mee kan lezen en schrijven is net iets te veel gezegd, maar ik schrik niet echt van hem terug. Met andere woorden, het neemt wat meer tijd, maar de sound die ik wil komt er toch wel uit, ook in het FM gedeelte. De S77 heb ik nu ongeveer anderhalf jaar, maar voor de noodgedwongen synthloze pauze van 6 jaar heb ik vele jaren een DX27 gehad. Hoewel de SY77 een paar flinke stappen hoger is, is FM me dus niet echt vreemd.

Overigens is die K5 ook niet zo gemakkelijk.

Ik haal trouwens overal geluid uit, ik heb mensen over de vloer gehad die dachten dat ik stiekum een andere synth in een D5 bak heb gebouwd. Eeeeeeeeek een D5, bijna een vloek hier, geloof ik. Maar met een compressor/limiter er achter en een effects processor kan je er wel aardige geluiden mee maken. Ach ik kan alles gebruiken waar geluid uit komt, verouderd, achterhaald of uitgekotst, het maakt mij niet uit.
 
Back
Top