19 inch pc

Ik ben zelf ook in de markt voor een rack-DAW. Ik wil hem alleen wel in een sluwe 2U behuizing. Weet alleen niet of alles dan wel gaat passen 8o) .

BTW, ik zou sowieso voor een draadloos toetsenbord & muis gaan, en dan met 2 TFT schermpjes. Dan is de kast dus lekker weggestopt tussen de rest van de rackgear.
 
draadloos toetsenbord en muis had ik maar dat is echt niks elke keer viel het weer zo hard tegen je kan niet te snel typen want dat verwerkt het niet, je kan hem niet op een metalen bureau leggen want dat ontvangt de ontvanger niets meer muis idem dito


ik heb infrarood gehad en radio freq bijde zelfde soort problemen



zit zelf meer aan verleng snoertjes te denken
 
Origineel geplaatst door Rauzi
Ik ben zelf ook in de markt voor een rack-DAW. Ik wil hem alleen wel in een sluwe 2U behuizing. Weet alleen niet of alles dan wel gaat passen 8o) .

BTW, ik zou sowieso voor een draadloos toetsenbord & muis gaan, en dan met 2 TFT schermpjes. Dan is de kast dus lekker weggestopt tussen de rest van de rackgear.

ben bang dat 2u teweinig is. Sowieso zijn insteekkaarten al hoger, dus zou je als je dat wil een moederboard moeten hebben waar ze met een knik opgaan.

bij mijn rack pc haal ik 4u al bijna niet (moederboard, HD, 2x cd/dvd, voeding en een boel insteekkaarten. Ik heb alleen aan de voorkant audio in/outputs, dat neemt ook wel ruimte in.

Maar denk toch dat 2u voor een DAW te weinig is.
 
Hmmm ik heb enige tijd met een 19" zelfbouw PC rondgezeuld in een 19" koffer en ik werd daar niet vrolijk van. In de eerste plaats zijn PC's veel gevoeliger voor schokken dan laptops, al was het alleen maar omdat je insteekkaarten bij elke hobbel in de weg een opdonder krijgen. In de tweede plaats zijn ze LOODZWAAR. Zelfs mijn omgebouwde Compaq kast met custom front was met een paar schijven en versteviging in een 19" SKB koffer nauwelijks meer te tillen. Afgezien van de kosten zou ik alleen al om die reden ALTIJD voor een laptop oplossing kiezen.

Er bestaan tegenwoordig aardig betaalbare touchscreen laptops (tabletPC's) met redelijk wat processing power. Misschien is dat wat voor je?
 
Back
Top