Een Winkel In A'dam

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ponchovogel

vers als belegen brood
Lid sinds
20 mei 2002
Berichten
75
Locatie
de straat bij jou om de hoek
Zaterdag bevind ik mij in Amsterdam en ik dacht bij mezelf t is altijd intressant om bij een winkel te kijken die leuke spullen verkoopt a la feedback ofzo....Wie weet waar die shops zitten en dan ook t liefst in het centrum!Bij voorbaat dank.
 
Dirk Witte heeft vaak hele leuke dingen voor een hele goede prijs. het meeste van mjin spul heb ik daar gekocht. aardige gasten ook daar.
midden in het centrum!
 
Dijkman is wel duur volgens mij....tip: de plug, op de ferdinand bol...is een gitaar winkel, maar ze hadden af en toe ook wat tweedehands toetsen zooi...en effectenbakjes en zo....

tip2: cash converters...amstelveense weg.....soms, oh soms hebben ze daar hele leuke dingetjes.....
 
[offtopic]
muziekwinkels hebben volgens mij het niet makkelijk. Aan de websites te zien hebben ze in ieder geval gen centen meer om een fatsoenlijke site neer te zetten
[/offtopic]
 
Kijk ook op:

Kijk ook op:

the-sound-shop op de witte de with straat,
Midi Amsterdam op de overtoom
en voor tweedehands spulletjes: SafeSound op de De Clerck straat (verlengde rozengracht, zeg maar van de dam naar dijkman, en dan doorlopen)
mja, meer weet ik er zo niet, behalve die al genoemd zijn.
 
Midi Amsterdam....Het zal wel goede zaak zijn, maar die gasten zijn arogant.....oewaaaahhhh....werkelijk authentieke Amsterdamse service dus....
Oh ja, en ze zijn op zaterdag gesloten......
 
Kom op, bob...
Niet weer een het-is-leuk-maar-een-klote-zaak thread aub.
 
U zei service?

U zei service?

In amsterdam is het idd volgens mij niet de klant is koning. maar:
Je koopt bij een koning, dus toon respect voor de verkoper?
 
Oh sorry Johnny, maar het ging om usefull information...

MidiAmsterdam is op zaterdag gesloten.....

:doei:

(hoef niet helemaal met de tram naar die klote zaak........)
 
:) Is ook nuttig, maar het was ook eventjes voor de rest van de leden. Dat er maar niet op doorgeborduurd hoeft te worden..
Midi Amsterdam? Hadden die niet die waldorf wavestation ooit te koop staan? Of was dat dijkman?
 
Feedback vind ik zelf wel een goede zaak.. je bent ook lekker vrij erin om alles uit te proberen.
Niet zo'n winkel van: met je handjes van alle spullen afblijven.
(ja, ik ken dat soort winkels hier...zucht)
 
Alleen een midas mengpaneel is heilig, geloof ik, toch?
 
bij dirk witte mocht je vroeger nooit naar de 1e verdieping waar de opname apparatuur stond zonder dat er iemand als begeleiding meeging voor het geval je iets onder je jas zou meenemen. en dan moest diegene altijd weer uit een andere winkel opgeroepen worden. en niet met meer dan 2 man tegelijkertijd... rare toestand was dat altijd.

ik hoop dat dat niet meer is.
 
hahaha, ja da's waar, dat dirk witte verhaal.
ik ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest, maar ik weet dat ze het verbouwd hebben, volgens mij hebben ze ook niet meer die rare twee-winkel-combinatie, dus dat probleem zal wel opgelost zijn. wel cool altijd om met die gasten te ouwehoeren en ondertussen even wat shit te testen. en het kan aan mijn zoekvermogen liggen, maar het lijkt altijd of alle interessante spullen daar het goedkoopst zijn. alleen Novation verkochten ze niet :( , maar misschien is het nu anders.
 
Iemand ooit in londen in die shop geweest, tunpike geloof ik.....reken vol met shit.....alles, maar dan ook alles staar daar opgesteld...met koptelefoons....ben je de hele middag zoet.....
 
In alle kleine winkels in londen staan de leukere dingen !!!
maar het is niet goedkoop
 
Midi Amsterdam verkoopt volgens mij veel aan de wat professionelere studio. Ze hebben niet zoveel geduld met je als je de hele middag met 'n Virus wil spelen, terwijl je eruit ziet alsof je die nooit kan betalen. Da's wel lullig, maar aan de andere kant is het een keuze die zij maken. Bij Dijkman hebben ze er minder moeite mee, dus zullen sommige klanten voor hun kiezen.

Sinds ik bij Midi Amsterdam 'n paar keer met de pinpas van m'n bedrijf heb betaald hebben ze volgens mij wel meer tijd voor me.

Bob: http://www.turnkey.uk.com/
 
Re: Kijk ook op:

Re: Kijk ook op:

Origineel geplaatst door ><i

en voor tweedehands spulletjes: SafeSound op de De Clerck straat

Lijkt me niet de beste keus voor 2e hands. Niet zijn sterkste punt. Klantvriendelijkheid
is ook ver te zoeken. De Plug is wat beiden betreft ver vooruit. Veel keus, lekker
uitproberen en sympathieke lui.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top