• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE KOOP] Sequental Circuits Sixtrack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
De Multi-Trak heeft een chorus effect over de master output en 6 individuele outputs, en een groter keyboard, maar mist ook weer een of meerdere functies tegenover de Six-Trak.
 
Je hebt er nogal wat nodig dan....staan er al 2 in je lijst...
En welke wordt het, nog een Smallstone?
 
ach idd ik doe er mischien wel is wat weg maar die boss phaser gebruik ik vaak in me ms-10 als fx intern geprikt omdat ie een lfo in heb. en kijk wel of ik wat weg doed deze phaser die ik nu ga halen is niet de minste.
 
Hmmm, ik gebruik de Smallstone natuurlijk om Jarre wat te imiteren. Ik heb er wel eens aan gedacht om een tweede aan te schaffen, en er op elk kanaal één aan te sluiten, maar dit schijnt niet zo'n succes te zijn.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top