• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TE KOOP] Sequental Circuits Sixtrack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mono-poly

Cheff Noodle
Lid sinds
9 mei 2002
Berichten
12.985
Sequental Circuits Sixtrack te koop 400 euro's
Is in topstaat.

sixtrack.gif


greets dennis
 
Last edited by a moderator:
FYI: heb er 1 jaar geleden 650 Gulden voor betaald.
Was ook in zeer goedde staat
 
247 Dollar gemiddeld bij Prepal, 316 gemiddeld bij Sonic-State...
 
senso was een suzuki die ik verkocht heb ik doe alleen die sequental weg en zmoke als je hem wil en de prijs beval niet mail me maar mischien valt er wat te regelen (ik heb gewoon snel wat ca$h nodig)
 
Laatst gewijzigd:
Nee sorry....heb al meer dan genoeg geld uitgegeven de laatste maanden. Ik gaf zomaar effe een indicatie wat de gemiddelde prijzen zijn op die sites. Niet om jullie negatief weg te zetten hoor. De prijzen liggen hier nu eenmaal wat hoger. M'n JP is destijds ook voor meer weggegaan dan voor het gemiddelde dat ze opgaven.
 
ja ik ben uitgegaan van een prijs die ik gezien heb (oudere) van 900 gulden en ja importeer er maar 1 voor 315 dollar.
maar ik zie wel wie er serieuze interesse heeft van is er met de prijs altijd wel wat mogelijk. anders gaat ie eind van de maand lekker naar pierre en worden er geen nrs meer mee gemaakt.
 
Origineel geplaatst door senso
Ach joh, als mensen met verhalen aankomen als: "Ze staan te koop voor 200 Euro" of iets dergelijks, moet je ze gewoon wegsturen om er een paar te halen.
:fuckoff:

Yo maniac, Kan je je misschien iets genuanceerder uitdrukken?

Probeer alleen maar een realistische prijs naar voren te schuiven. Dat was het bedrag wat ik er voor neertelde ook wel. De Euro vertekend vrij veel IMHO. (je hoort hier toch redelijk vaak dat die vintage synths zo duur zijn geworden?)

Mono-poly mag van er voor vragen wat ie wil, no offence.
Persoonlijk denk ik alleen dat het een beetje veel centjes zijn.
Just my € 0,2 ... :)
 
Vreemd wel dat als iemand iets te koop aanbiedt er gelijk reacties komen van "ik vind de prijs te hoog" of "ergens anders kun je hem voor die prijs krijgen". Iemand biedt gewoon iets aan en als je de prijs te hoog vindt, nou, dan koop je het apparaat in kwestie toch niet?

Vreemde discussies vind ik dit, maar ja... misschien komt dat wel omdat ik dat niet gewend ben,omdat ik hier nog niet zo lang ben.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top