RS7000 skinnen

wokenangel

www.munami.nl
Lid sinds
16 Maart 2003
Berichten
155
Locatie
Nijmegen
Hallo,

het lijkt me leuk in de zomer mijn RS7000 te gaan pimpen. Misschien mooi Nord Lead rood spuiten ofzo. Heeft er iemand ervaring met het skinnen van dit soort apparatuur? En zijn er voor de RS 7000 ook custom knopjes te koop?

Lijkt mij in ieder geval een leuk project om te doen, en fotoos van het resultaat zal ik tuurlijk ook posten
 
zonde man!

zo'n mooi apparaat.. jaren van research zitten erin qua design....

niet doen :-)
 
Dan zou ik gelijk al het Munami-spul rood maken, helemaal een raar gezicht op podium :mega:
 
Re: RS7000 skinnen

Origineel geplaatst door wokenangel
Hallo,

het lijkt me leuk in de zomer mijn RS7000 te gaan pimpen. Misschien mooi Nord Lead rood spuiten ofzo. Heeft er iemand ervaring met het skinnen van dit soort apparatuur? En zijn er voor de RS 7000 ook custom knopjes te koop?

Lijkt mij in ieder geval een leuk project om te doen, en fotoos van het resultaat zal ik tuurlijk ook posten

Als ik die website van jullie zo zie, lijkt me International Klein Blue (IKB) van Yves Klein wel een mooi kleurtje. Is 't gelijk een kunstwerkje ;)

ikb3.jpg
 
Heb ik ook wel is aan zitten denken. Maar dan meteen een RVS bovenkant of, in ieder geval metaal. Het is alleen niet gemakkelijk om een hele metalen omhulsel te bedenken, tekenen en maken en ook nog op die manier dat je de onderdelen aan de binnenkant terug aan kunt schroeven.. Daarna moet je ook weer alle cijfers/labels op het metaal zetten. Ik denk dan dat je aan zeefdruk vast zit.
Al met al niet gemakkelijk, maar wel te doen denk ik. Als je de middelen hebt.. Ik heb de beschikking over een intsrumentmakers werkplaats, en zeefdrukken kan ik via een kennis, dus wie weet!


R
 
@arv Een stalen behuizing er omheen :{ dat lijkt me wel wat. Maar het heeft ook wel zo zijn nadelen. Is je rs meteen een stukje zwaarder, en met touren is dat niet echt ideaal. En dat is pas echt een prestigieus project.Maar hoe wil je RVS zo goed afwerken? En dan moet je de boel ook wel erg isoleren.

@chinetti haha, ja leuk idee. vroeger trad ik op met een rm1x, die heeft wel een beetje die kleur.

@furious 5 ik van plan de kleurstelling en opdruk te bewerken. Niet de interface. En inderdaad, echt een mooi apparaat!

@ DJ F-Asis He is dat een van de mannen van deadlock society? Jullie shit klinkt goed man!
 
folie

folie

aangezien de rs zilver is zou je het kunnen proberen met transparante/translucente folie, verkrijgbaar in de betere grafische winkel of bij een plaatselijk reclame/beletterings bedrijf.
Voordeel= texten blijven zichtbaar en het kan er altijd weer af, meerdere kleuren naast elkaar
nadeel= beperkt tot minder harde kleuren

Bij de bouwmarkten verkopen ze tegenwoordig ook alu folie van zware kwaliteit speciaal voor witgoed, zelfklevend.

je kunt natuurlijk ook alle texten printen op transparante folie en deze na het evt. spuiten opplakken en het geheel dan blank coaten in een aantal lagenwel tussen door het niveau van de folie wegslijpen met zeer fijn schuurpapier (P1200), dan nog ff houten zijkantjes.........

al met al een aardige klus....verklaart waarom het bij bedrijven als www.forat.com niet goedkoop is..
succes.:okdan:
 
Back
Top