Schuim voor zelfbouw 19 inch case

mOkBor

Voknorr Arokx Acid
Lid sinds
10 april 2004
Berichten
538
Locatie
Zevenhuizen
Ik wou morgen even op onderzoek in rotterdam naar wat schuimrubber voor in mijn cases. Weet iemand een adres? Ik heb al gezocht maar ik heb niet iets zoals de schuimrubber koning in de buurt kunnen vinden... Enige adresjes zijn welkom :P
 
Ik heb een tijd geleden ook van dat schuim gekocht, gewoon bij mijn locale muziekboer die ook cases bouwt (of iig de onderdel daarvoor verkoopt). Zouden ze het niet gewoon bij feedback hebben? Anders bij een ander muziekbedrijf waar ze cases bouwen of de onderdelen er voor kopen (gouden gids? ;) )
 
Bij feedback had ik niks gezien, had ook al gekeken op alle gebruikelijke plaatsen(ook de goudegids) maar ik heb nog niks kunnen vinden. :stupid
 
www.flightcase-onderdelen.nl :bekdicht:

Volgens mij hadden ze het hier wel en zegge ze dat ze de goedkoopste zijn van Nederland.

Vind je het toch ergens anders goedkoper zouden zij het dan van de prijs afhalen???????
 
ik neem aan dat je het zelfde spul bedoelt als dat geluid isolerende noppe schuim

dit is per vierkante meter ik meen 8 euro bij de gamma

ik zie dat spul ook in flightcases dus lijkt me wel groeten
 
Unitsound in Delft bouwt custom cases en verkoopt flightcase onderdelen (inclusief schuim) ook los, dus daar zou je nog even kunnen kijken. Zie ook de website (klik!) onder voor meer info!

Succes!

Gr, Phontaq
 
Back
Top