Iemand die interesse heeft om met mij samen te werken. check bericht :)!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DoZeC

Ingeburgerd
Lid sinds
11 juli 2002
Berichten
29
Locatie
Nederland
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Teammate.. die met mij Muziek wil producen..

Ik heb iemand nodig.. die totaal beschikbaar is voor Bright Flare Productions dat is dus de naam waar je met mij onder werkt.. Ik werk nu met iemand samen uit de USA maar dat schiet niet echt op.. want hij maakt ook voor zichzelf muziek.. maar ik zoek dus iemand die alleen onder de naam Bright Flare met mij wilt werken.. Ik produce muziek met Fruityloops.. Ik ben nog wel een newbie :) maarja met een goed teamwork daar leer je ook heel veel van..

Als je interesse hebt.. E-mail me naar niekos@nl3gta.nl of contact me via ICQ : 115533397 !!

Laat zo spoedig mogelijk van je horen :)

PS : De website is : www.brightflare.org

MvG,
DoZeC a.k.a Niekos!!
 
misschien dat het in dat geval handig is dat je in je profiel zet waar je echt woont in verband met logistieke mogelijkheden... of wil je geluiden uitwisselen via internet/p2p software ofzo om zo samen muziek te maken?

ik vind het trouwens niet echt getuigen van een goede samenwerkings instelling dat je al een naam hebt vastgesteld, lijkt me ook iets wat in overleg tot stand komt.

ik wil ooit nog wel eens iets met anderen gaan doen, maar momenteel heb ik het al druk genoeg met mijn eigen innerlijke muzikale ruzies :)
 
Wat voor stijl muziek gaat het worden?
 
Hard Style. En de naam Bright Flare Productions kan ik nix aandoen.. omdat dat al besloten was toen die tijd.. !
 
VIa internet!! maar oke.. ik kan het niet zomaar veranderen ik heb het domein brightflare.org ook gekocht!
 
Origineel geplaatst door DoZeC
Hard Style.

Hard Style wat? Hard Style Polka?

You speak in riddles, grasshopper!

R.
(geen interesse in samenwerking btw ;) )
 
Origineel geplaatst door funxiun


Hard Style wat? Hard Style Polka?

You speak in riddles, grasshopper!

ROFLACGU :D :D :D :halleluja
 
[rolling on the floor laughing and can't get up... ja tis vrijdagmiddag he? en ik probeer vandaag nog aan de 200 te komen :)]
 
Wat is eigenlijk de reden waarom je met iemand wilt samenwerken?

Zeker als je niet met z'n tweeen in 1 studio kan zitten om aan een nummer te werken schiet een samenwerking niets op. Dus via internet zou ik niet aan beginnen, je leert elkaars ideeen niet kennen etc. etc.

Ik heb het idee dat jij van jezelf heel goed weet wat je wilt... dus ga er voor zou ik zeggen (in je uppie dus)!


Trouwens... No offence but lose the 'productions' part.... bah wat klinkt dat jucky. :bekdicht:
 
als je met software werkt kan je prima via internet samenwerken.. we hebben weleens met 4 man aan een oldskool remix zitten werken, maar dat wel met ft2... gewoon via icq ideeen uitwisselen, of de nieuwsgroep en dan oversturen die file..

hier te downloaden overigens..
http://www.ucpzone.com/productions.php?style=oldskool

:P
 
dus als iemand met jouw samen wil werken mag hij/zij niks meer voor zich zelf maken...
beetje vreemd
 
UCP ken ik ook :) Spaceface kende ik ooit :) jullie zijn een trackers groep he :)!! Zie je nou wel fdat het kan mensen.. en jullie moeten niet zo NERD doen Oke?? tis hier geen zaal met bijdehandjes?? lijkt der anders wel op.. ik verwachte geen Geflame maar een normaal antwoord.. en als je niet wilt samenwerken.. reageer dan ook niet :) krz Thanx :)
 
Origineel geplaatst door Almeros



STCIIHO...komaaar komaar komaar :)

several times collapsed in irrational hilarious orgasm?
 
Origineel geplaatst door DoZeC
UCP ken ik ook :) Spaceface kende ik ooit :) jullie zijn een trackers groep he :)!! Zie je nou wel fdat het kan mensen.. en jullie moeten niet zo NERD doen Oke?? tis hier geen zaal met bijdehandjes?? lijkt der anders wel op.. ik verwachte geen Geflame maar een normaal antwoord.. en als je niet wilt samenwerken.. reageer dan ook niet :) krz Thanx :)

tja als je zoiets hier plaatst kan je antwoord verwachten ook van iemand die niet wil samen werken... daar is het een forum voor dacht ik zo
 
Origineel geplaatst door DoZeC
UCP ken ik ook :) Spaceface kende ik ooit :) jullie zijn een trackers groep he :)!! Zie je nou wel fdat het kan mensen.. en jullie moeten niet zo NERD doen Oke?? tis hier geen zaal met bijdehandjes?? lijkt der anders wel op.. ik verwachte geen Geflame maar een normaal antwoord.. en als je niet wilt samenwerken.. reageer dan ook niet :) krz Thanx :)

sorry hoor :)
ik heb niet geflamed :)
ik probeer je allen maar te helpen zodat iedereen je sneller begrijpt :)
en ja, hier worden grappen gemaakt, is dat erg :)
chill man, tis vrijdagmiddag en de zon schijnt hoor :)
djiez :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top