Iemand die interesse heeft om met mij samen te werken. check bericht :)!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
maar Dozec, jij vewacht volgens mij wel meteen dat er tien mensen zich aanbieden om samen te werken geloof ik... Nou, dat zal wel lastig worden hoor.
 
Origineel geplaatst door DoZeC
UCP ken ik ook :) Spaceface kende ik ooit :) jullie zijn een trackers groep he :)!! Zie je nou wel fdat het kan mensen.. en jullie moeten niet zo NERD doen Oke?? tis hier geen zaal met bijdehandjes?? lijkt der anders wel op.. ik verwachte geen Geflame maar een normaal antwoord.. en als je niet wilt samenwerken.. reageer dan ook niet :) krz Thanx :)

Heb je gelijk in Dozec... maar ik was sowieso benieuwd waarom je met iemand wilt samenwerken... niet omdat ik dat dom of kewl vindt...maar geheel vrijblijvend.

En Krz... tuurlijk kan je via internet WEL muziek maken...zeker voor 1 of twee nummers... maar het is heeeeeel anders dan dat je met iemand tegelijk in een studio zit... wat overigens ook veel leuker is vind ik *D (Als je bijv. met z'n tweeen super enthousiast aant freaken bent!)... toch??
 
Hey DoZeC,

Of je on-line kunt samenwerken met iemand hangt van jezelf af en van de andere persoon. Ik heb het zelf al enkele keren geprobeerd maar et lukt me niet... maar ik weet ook dat dat aan mezelf ligt, ik ben er veel te eigenzinnig voor. Je moet bereid zijn de andere persoon ook inbreng te laten doen. Aangezien communicatie met elkaar op het internet niet optimaal verloopt, kan dit soms wel eens verkeerd aflopen...
Ik spreek uit eigen ervaring...

In ieder geval, veel succes!

Greetz
 
mag ik je dan de eer geven van cyan circles 200e post dozec?
misschien fleur je dan weer een beetje op ;)

drie hoeraatjes voor mij.
 
kheb ook wel eens geprobeerd te VS-en en nr doorsturen, maar ik echt mijn gevoel niet meer kwijt in een nr dat al half af is ! werkt niet vindt ik ! nee dan kan je beter samen vanaf seconde 0 tot t einde een nr uitwerken met elkaar ideeen das beter, maar dan moet je toch egt samen achter je studio/pc zitten.
 
Origineel geplaatst door bouncemasters
kheb ook wel eens geprobeerd te VS-en en nr doorsturen, maar ik echt mijn gevoel niet meer kwijt in een nr dat al half af is ! werkt niet vindt ik ! nee dan kan je beter samen vanaf seconde 0 tot t einde een nr uitwerken met elkaar ideeen das beter, maar dan moet je toch egt samen achter je studio/pc zitten.


true... true... watchin'the game... having a Bud... :biertje:
 
hhhmmmmm bierrrrrrrrrrr :P

ontopic:

Ik heb zelf ook een keer zoiets gedaan via internet fruityloops files uitgewisseld.... niet echt mijn ding ben ik achter gekomen dus nee, ik heb geen intresse
 
Als er iemand toch interesse heeft om het dan TOCH te proberen :) Laat het me ff weten :) Bedankt voor al jullie Reacties.. en euh cyan_circle Wees anders ff stil ofzo?? n3rd!
 
hee we gaan niet lopen schelden he! u komt op deze manier overigens niet een sympathiek persoon om mee samen te werken, maargoed heb ik heb ook meer met softhouse ;)
 
Als je samen muziek wilt maken, lijkt het me ook handig als je meer hebt dan alleen een pc met fruityloops. Je wilt toch beide tegelijkertijd aan allerlei knopjes willen draaien.
Zo ontstaan juiste leuke resultaten. De 1 drukt op die toets en de ander schuift aan die schuif en dan wordt het pas leuk.
 
Ik zou best wel wat voelen voor experimentele samenwerking. Ook wat betreft je website news-force. Mail me gewoon op ecasteline@yahoo.com. We zien wel wat eruit rolt.
 
Wees AUB stil ofzo??!!! Gezeik van jullie!! als je het niet bevalt.. reageer dan aub niet.. verspil je tijd niet kinderz!
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door DoZeC
en euh cyan_circle Wees anders ff stil ofzo?? n3rd!

whoa gast! wat een instelling heb je daar zeg... ik heb helemaal niks negatiefs gezegd hoor, lees maar terug. waarom zo agressief?

[gaaf man de eerste 1337 n00b!]
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top