Tom Thomas
Oude club klinkt nog steeds het best
Mannen,
Ik heb een nieuw moederbord (Asus P4P 800 SE) en 2 G aan RAM aangeschafd plus een nieuwe geluidskaart.
Alles over laten bouwen van m'n 'oude' pc maar het werkt niet...
Als ik sequences met vrij veel plugins en VSTI's open die ik met m'n vorige configuratie gemaakt heb, dan loopt SX op een gegeven moment vast. Vooral als ik het volumeleveltje in een wavevorm pak en op en neer ga schiet m'n cpu met 40 tot 50 % omhoog met als gevolg als hij al op 50% stond door m'n zware sequence, dat hij vastslaat. Op dat moment komt er ook een zwaar stoorsignaal uit m'n geluidskaart.
Ik heb hem vandaag naar de computerzaak gebracht maar zij kwamen er ook niet uit.
Windows zelf doet het prima maar SX doet vreemd.
Ik heb alles verschillende malen opnieuw geinstalleerd inclusief hardwaredongle van SX maar het blijft panne.
Wie heeft er zin om een avondje bij mij zijn krachten te meten met mijn pc?
Ik wil wel iemand die weet waar hij mee bezig is, geen zelfmade knutselaar dat ben ik zelf ook al.
Ik ken m'n weg redelijk in de bios, weet van not-shared IRQ's, device-manager, laatste updates, etc. maar kom er desondanks toch niet uit.
Ik zoek een echte audio-computerheld
die dit soort, schijnbaar per systeem verschillende, vreemde anomalische verschijnselen kan tekkelen.
Daarom ook; No cure, No pay... . (oké dan, in ieder geval je reiskosten
)
Wie heeft hier een dermate arrogante zelfverzekerdheid
dat hij mijn pc durft te facen!?
Mocht je nog niet geschrokken zijn dan zijn hier de secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Senceo koffie Dark Roast.
- Een leuke vriendin (lichamelijk gebruik is al gepatendeerd)
- Twee katten; Roy en Timmie
- Lekker knoppen draaien aan een paar distressors
Is er een dokter in de zaal!?
gr. Tom
Ik heb een nieuw moederbord (Asus P4P 800 SE) en 2 G aan RAM aangeschafd plus een nieuwe geluidskaart.
Alles over laten bouwen van m'n 'oude' pc maar het werkt niet...
Als ik sequences met vrij veel plugins en VSTI's open die ik met m'n vorige configuratie gemaakt heb, dan loopt SX op een gegeven moment vast. Vooral als ik het volumeleveltje in een wavevorm pak en op en neer ga schiet m'n cpu met 40 tot 50 % omhoog met als gevolg als hij al op 50% stond door m'n zware sequence, dat hij vastslaat. Op dat moment komt er ook een zwaar stoorsignaal uit m'n geluidskaart.
Ik heb hem vandaag naar de computerzaak gebracht maar zij kwamen er ook niet uit.
Windows zelf doet het prima maar SX doet vreemd.
Ik heb alles verschillende malen opnieuw geinstalleerd inclusief hardwaredongle van SX maar het blijft panne.
Wie heeft er zin om een avondje bij mij zijn krachten te meten met mijn pc?
Ik wil wel iemand die weet waar hij mee bezig is, geen zelfmade knutselaar dat ben ik zelf ook al.

Ik ken m'n weg redelijk in de bios, weet van not-shared IRQ's, device-manager, laatste updates, etc. maar kom er desondanks toch niet uit.
Ik zoek een echte audio-computerheld

Daarom ook; No cure, No pay... . (oké dan, in ieder geval je reiskosten

Wie heeft hier een dermate arrogante zelfverzekerdheid

Mocht je nog niet geschrokken zijn dan zijn hier de secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Senceo koffie Dark Roast.
- Een leuke vriendin (lichamelijk gebruik is al gepatendeerd)
- Twee katten; Roy en Timmie
- Lekker knoppen draaien aan een paar distressors
Is er een dokter in de zaal!?
gr. Tom