x0xb0x - 303 kloon

Ik snap niet waar hij blijft, is al zeker een dag of 10 onderweg, ik heb zojuist het pakketnummer aan Limor gevraagd, duurt normaal toch max een week uit de VS of zit ik nu fout ?
 
Douane waarschijnlijk. Mijn cdtjes uit de VS zijn er meestal nog binnen de week, maar als de douane ze openmaakt, reken dan maar een maandje extra. (Maximaal hoor)

Geen respect voor de muziek ;)
 
Origineel geplaatst door sander
16 banks of 16 patterns.

dat klopt dus niet. de x0xb0x heeft 16 banks van 8 patterns. in totaal 128 patterns dus!
 
Hey Paul........hoe klinkt ie ? :)

Origineel geplaatst door penik ettek
dat klopt dus niet. de x0xb0x heeft 16 banks van 8 patterns. in totaal 128 patterns dus!
 
Ik had mezelf ook op de lijst gezet. Maar je mag maar 1 kit tegelijk bestellen :-( ik moet er een voor mijzelf een voor een vriend. Maar volgens mij wil ze gewoon meer geld vangen dan, want op die manier moet ik 2 keer verzendkosten betalen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik maar 1 kit tegelijk mocht bestellen.(vorige keer toen ik haar mailde was het ook prima) Ik vind het maar een beetje vaag. :-(
 
Origineel geplaatst door mOkBor
Ik had mezelf ook op de lijst gezet. Maar je mag maar 1 kit tegelijk bestellen :-( ik moet er een voor mijzelf een voor een vriend. Maar volgens mij wil ze gewoon meer geld vangen dan, want op die manier moet ik 2 keer verzendkosten betalen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik maar 1 kit tegelijk mocht bestellen.(vorige keer toen ik haar mailde was het ook prima) Ik vind het maar een beetje vaag. :-(

denk je nou echt dat zij geld verdiend door het versturen van die pakketjes :confused: . een x0xb0x versturen kost gewoon $25,-. je betaald gewoon voor het gewicht. dus al zou je 20 x0xb0xen bij haar bestellen dan betaal je $500,-.
maar die vriend van jouw kan hem toch gewoon zelf bestellen?!.
 
Maar je mag maar 1 kit tegelijk bestellen :-( ik moet er een voor mijzelf een voor een vriend. Maar volgens mij wil ze gewoon meer geld vangen dan

Volgens mij willen ze gewoon eerlijk zijn tegenover de mensen die nog op de wachtlijst staan. Anders zouden de eersten die in aanmerking komen gelijk kits kunnen gaan leveren voor anderen en zijn de mensen die zich netjes ingeschreven hebben de dupe.
 
Origineel geplaatst door Distorted Boy
Douane waarschijnlijk. Mijn cdtjes uit de VS zijn er meestal nog binnen de week, maar als de douane ze openmaakt, reken dan maar een maandje extra. (Maximaal hoor)

Geen respect voor de muziek ;)
Jip!

Zo werkt het.. heel suf! Wij moeten dus waarschijnlijk invoerrechtren betalen. Tis niet anders.
 
Ik niet, al twee weken onderweg


Origineel geplaatst door radiance
Hoe staat het met de achterblijvers? Iemand al iets ontvangen?
 
Is het niet raar dat al onze x0xboxen op één of zo na bij de douane liggen ?
 
Origineel geplaatst door radiance
Niet op "electronic parts" dus......... echter mischien wel BTW.
Ik heb wel eens op "electronic parts" invoerrechten moeten betalen.. Okee, je kunt dan een bezwaar schrift indienen, maar daar gaat het niet om.. het pakketje was weer een maand of anderhalf langer onderweg.. Nederland is wat dat betreft zo fijn en consequent. Mijn Plan B VCO is al ruim 2 maanden onderweg.
 
Re: x0xb0x op AH!

Re: x0xb0x op AH!

Origineel geplaatst door Tekno
Deze foto werd op AH gepost! De x0xb0x met daarnaast de mooist gemodde 606 die ik ooit gezien heb!! Wat een combi ... erg cool. (foto is gedraaid omdat ie anders niet op het forum kon)


Damn, een 606 is van binnen standaard al behoorlijk crowdy, maar dan ook nog al die extra pods en mods!! RESTECP!

hmmm dat stimuleert mij weer om mijn eigen gemodde 606 wat te verfraaien..

R
 
hee gasten

inmiddels ook een mail gehad met de vraag of ik wil bestellen
heb al een paypal account aangemaakt en wilde al gaan betalen
ik lees deze thread nog eens door en zie johnny en wiseguy al heel lang wachten
dat stemt niet gerust
voordat ik ga betalen zou ik graag eens horen of jullie van Limor een bevestiging hebben ontvangen dat de x0x box úberhaupt al verzonden is

groets

chili
 
Origineel geplaatst door chilistein
hee gasten

inmiddels ook een mail gehad met de vraag of ik wil bestellen
heb al een paypal account aangemaakt en wilde al gaan betalen
ik lees deze thread nog eens door en zie johnny en wiseguy al heel lang wachten
dat stemt niet gerust
voordat ik ga betalen zou ik graag eens horen of jullie van Limor een bevestiging hebben ontvangen dat de x0x box úberhaupt al verzonden is

groets

chili
Jazeker! Der is altijd snel gereageerd en ik vrees ook niets. Ik vind dit trouwens ook niet lang wachten.. 3 maanden is lang.. 3 weken absoluut niet. penik ettek heeft hem gewoon rete snel. Ik heb 100% vertrouwen in Limor.
 
Ik geloof ook niet dat er een probleem is met Limor. Ik had de mijne binnen
na 2 dagen, en voor mijn maat duurde het maar 3 dagen... die heeft em
eergisteren binnengekregen (nummer 50).
En de communicatie is ook altijd vlot!

Mvg.

Dino
 
Elke keer wordt er meteen gereageerd, ik heb geen ervaring met pakketen die bij de douane blijven liggen, althans niet langer dan 3 dagen.
Die van mij is nu een dag of 17 geleden verstuurd, ik heb om een pakketnummer gevraagd maar mij werd
verteld dat het pakket daar eerst 30 dagen voor onderweg moet zijn.....de logica daarvan is mij niet geheel duidelijk.
Ik heb begrepen dat het soms nog langer kan duren, dus ik wacht maar af.
 
Back
Top